رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • شنبه 28 بهمن 1402 - 23:59
  • کد خبر : 329122
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : نخبه‌ی جوانی که امسال به مجلس خواهد رفت! / با دکتر روح الله ناصرزاده بیشتر آشنا شوید

تسلط دقیق و مثال‌زدنی دکتر ناصر زاده به زبان انگلیسی و همچنین آشنایی با زبان عربی و فرانسه ، حضور در تیم های مذاکره کننده و عقد قراردادهای بین‌المللی، کسب مدارج علمی برتر و تحصیل و تدریس در معتبرترین دانشگاه های ایران و جهان و مهم‌تر از همه داشتن تحصیلات مرتبط با ظرفیت های استان از جمله برگ برنده هایی هستند که کمتر کسی از نمایندگان این دوره انتخابات مجلس از آنها برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری ایلام ۵۳؛از میان نامزد های این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شمال استان ایلام نمیتوان از کنار نام هایی همچون دکتر روح الله ناصر زاده به سادگی عبور کرد.
این نخبه‌ی جوان ایلامی دکترای تخصصی مهندسی عمران خود را از دانشگاه تهران در حالی اخذ کرد که رتبه‌ی نخست کنکور ورودی را هم به خود اختصاص داده بود.
‌همچنین برخی سوابق آموزشی و پژوهشی ناصر زاده عبارتند از :
– استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر
-استاد مدعو دانشگاه صنعت نفت
-استاد مدعو دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر
– عضو هیئت علمی پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی(۱۳۹۰-۱۳۹۳)
-طی دوره تحقیقاتی دانشگاه صنعتی دانمارک (۲۰۰۹-۲۰۰۷)
دپارتمان مهندسی مکانیک (جزو ۷ دانشگاه برتر اروپا)
‌-همکار طرح های پژوهشی انرژی های تجدیدپذیر – دانشگاه صنعتی دانمارک (۲۰۰۹ تا کنون)
– طی دوره تحقیقاتی دانشگاه تورنتو ایتالیا (۲۰۱۰)

دکتر ناصرزاده علاوه بر سوابق آموزشی و پژوهشی درخشان در عمل هم مرد میدان بوده و طی سالیان گذشته خدمات فراوانی را در عرصه های مختلف و در مناسب گوناگون داشته است.
وی سوابقی چون مشاور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در امور سرمایه‌گذاری ، مشاور ریاست سازمان شیلات ایران در حوزه زیرساخت ، مشاور موسسه جهاد توسعه‌ در احداث شهر های مورد کشاورزی ، مدیر عامل شرکت مهدامید آرین (شرکت سرمایه گذاری قرارگاه خاتم‌الانبیا) ، رییس هیئت مدیره گروه پتروشیمی خط اتیلن مرکز ، مدیر عامل شرکت پتروشیمی فیروزآباد ، معاون فنی گروه پتروشیمی خط اتیلن مرکز )، مشاور مدیر عامل هلدینگ دریایی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)، معاون توسعه و بازاریابی گروه تخصصیذنفت و گاز قرارگاه خاتم‌الانبیا (مجری فازهای ۱۵-۱۶-۲۲-۲۳-۲۴ پارس جنوبی) ، معاون فنی مهندسی و بازاریابی گروه تخصصی نفت و گاز سپانیر ، مدیر پروژه بخش های مهندسی و تأمین کالای پروژه پتروشیمی فیروزآباد تا مرحله انعقاد قرارداد ، مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور ساحل (بزرگترین شرکت وقت مهندسی قرارگاه خاتم‌الانبیا) را در کارنامه دارد و به جرأت میتوان گفت یکی از قوی ترین رزومه ها را در میان کاندیدای های این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی متعلق به دکتر روح الله ناصرزاده است.

دستاوردها و اقدامات شاخص این نخبه‌ی ایلامی به همینجا ختم نمی‌شود؛ ناصر زاده عضو مذاکره کننده در تدوین و عقد قرارداد های بین المللی خرید تجهیزات و جذب سرمایه گذار در اروپا، آفریقا و آسیا بوده و طی سالیان گذشته در همین راستا به کشور های مختلفی سفر کرده است.

او برای قرارداد مهندسی متروی قم با شرکت سیسترا (بزرگترین شرکت حمل و نقل فرانسه)در سال ۹۳ به فرانسه رفت و سفر او به دانمارک در سال ۹۳ نیز برای عقد قرارداد مهندسی طراحی پل بزرگ دریایی قشم با شرکت کووی صورت گرفت. در همان سال یعنی سال ۹۳ دکتر ناصرزاده به ترکیه رفت و تفاهم اجرایی با پیمانکاران جهت انتقال دانش و همکاری در پل قشم را در دستور کار خود قرار داد.

قرارداد خرید شناور های لایروبی و ماشین آلات تخصصی صنعت ساخت در سال ۸۹ با حضور دکتر ناصر زاده امضا شد و در سال ۹۰ وی برای جذب سرمایه گذار جهت مشارکت در اجرای پروژه های عمرانی راهی مالزی شد.
ارزیابی پتانسیل های همکاری مشترک نفتی در استان های میسان و بصره از سال ۹۳ تا ۹۶ در کشور عراق و همچنین ارزیابی بهره‌برداری مالکیت و بهره برداری از معادن ایروان و قره‌باغ در ارمنستان که در سال ۹۳ صورت گرفت بخش های دیگری از رزومه‌ی دکتر ناصرزاده در رابطه با حضور وی در عقد قراردادهای مختلف با کشورهای آسیایی است.
ناصر زاده اما به آفریقا هم رفته! او در سال ۸۷ برای شناسایی ظرفیت‌های استخراج و انتقال بوکسیت و سایر مواد معدنی به گینه سفر کرد و در جریان مناقصه‌ احداث کارخانه سیمان در سال ۸۸ هم در الجزایر حضور داشت.

تسلط دقیق و مثال‌زدنی دکتر ناصر زاده به زبان انگلیسی و همچنین آشنایی با زبان عربی و فرانسه ، حضور در تیم های مذاکره کننده و عقد قراردادهای بین‌المللی، کسب مدارج علمی برتر و تحصیل و تدریس در معتبرترین دانشگاه های ایران و جهان و مهم‌تر از همه داشتن تحصیلات مرتبط با ظرفیت های استان از جمله برگ برنده هایی هستند که کمتر کسی از نمایندگان این دوره انتخابات مجلس از آنها برخوردار است.

امید است که مردم استان با حمایت از نخبگانی چون دکتر ناصرزاده در عرصه‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی مسیر پیشرفت را برای استان عزیزمان به ویژه در بحث نفت ، گاز و پتروشیمی فراهم آورند چرا که اگر ناصرزاده ها را نادیده بگیریم بعید نیست که باز هم شاهد تعطیل شدن پتروشیمی ها یا شرکت های نفتی در استان باشیم و باز هم «فلان استان حقمون رو خورد» را از زبان مردم استان بشنویم.

اخبار مرتبط