رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

به گزارش پایگاه خبری ایلام معلم به نقل از “ورزش سه”، تیم فوتبال نساجی به عنوان قهرمان سال ۱۴۰۱ جام حذفی فوتبال ایران راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود. با این حال مهدی رحمتی، سرمربی این تیم، در یک گفتگو به تشریح وضعیت تیم خود پرداخت و با تبیین موقعیت این تیم در مقایسه با سایر تیم‌ها […]

به گزارش پایگاه خبری ایلام معلم به نقل از “ورزش سه”، تیم فوتبال نساجی به عنوان قهرمان سال ۱۴۰۱ جام حذفی فوتبال ایران راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود.

با این حال مهدی رحمتی، سرمربی این تیم، در یک گفتگو به تشریح وضعیت تیم خود پرداخت و با تبیین موقعیت این تیم در مقایسه با سایر تیم‌ها از هواداران خواست نسبت به انتظارات‌شان از تیم نساجی آگاه باشند.

رحمتی در این باره گفت: نساجی را در طول ۵ سالی که در لیگ برتر حضور داشت، رصد کردم. در ۳ سال اخیر رتبه خوبی نداشت اما در وهله اول هدف ما این است که ثبات خوبی در تیم ایجاد کنیم و سپس کسب رتبه تک‌رقمی در فصل پیش‌رو است. می‌خواهیم جایگاه ثابتی را ترسیم کنیم و زیاد نوسان نداشته باشیم و رفته‌رفته در سال‌های آتی نگاهی به بالای جدول، حتی کسب سهمیه و قهرمانی جام حذفی داریم.

1884601

رحمتی اضافه کرد: البته این مستلزم زمان است و شما نمی‌توانید بگویید که امسال تیمی بسته‌ایم که باید قهرمان شود. برای تیم‌های نیمه پایین جدول این مساله سخت و نشدنی است. دوست ندارم بخواهم دلخوشی بی‌دلیل به مردم مازندران بدهم اما به آنها قول می‌دهم تیمی با شخصیت خواهیم داشت و در جدول مطمئنا تغییرات زیادی را خواهند دید که باعث می‌شود خودشان هم با شور و اشتیاق بیشتری از این تیم حمایت کنند. در لیگ قهرمانان آسیا هم مطمئنا به‌دنبال کسب نتایج آبرومندانه برای کشور و استان مازندران هستیم و شک ندارم امسال به لطف خدا باعث سربلندی مردم این استان خواهیم شد.

اخبار مرتبط