رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

پیرو انتشار خبر مبنی بر استخدام یک آقا زاده، جهت تنویر افکار به عرض می‌رساند. فرد مد نظر از سال ۱۳۹۶ به صورت مکرر و‌مستمر درخواست برای بکارگیری به صورت نیروی شرکتی داشته که وزیر محترم وقت دستور برابر مقررات داده و درخواست وی پس از گذشت ۳۰ ماه بکارگیری به صورت نیروی شرکتی در […]

پیرو انتشار خبر مبنی بر استخدام یک آقا زاده، جهت تنویر افکار به عرض می‌رساند. فرد مد نظر از سال ۱۳۹۶ به صورت مکرر و‌مستمر درخواست برای بکارگیری به صورت نیروی شرکتی داشته که وزیر محترم وقت دستور برابر مقررات داده و درخواست وی پس از گذشت ۳۰ ماه بکارگیری به صورت نیروی شرکتی در شرکت پیمانکاران افق ماندگار، پیمانکار تامین نیروی شرکتی شرکت زیرساخت در تهران صورت گرفت و طبق قراردادهای پیوست مشغول بوده، پس از تغییر پیمانکار از شرکت افق ماندگار به شرکت گسترش همراهان فجر که پسمانکار نگهداری شبکع و تاشیشات استانهای مختلف از جمله ایلام گردید توسط این پیمانکار در بخش پشتیبانی شرکت مذکور در قرار داد زیر ساخت ایلام از ۱۴۰۲/۸/۱ مشغول و بنا به درخواست برای اشتفال در نگهداری شبکه مراحل قانونی شپری و مقرر گردید از ۱۴۰۲/۵/۱ در نگهداری شبکه مشغول گردد؛ تاکید میگردد به صورت نیروی شرکتی و نه استخدام !

فردی که در شرکت زیرساخت از اقوام معاون شرکت بوده و بواسطه وی مشغول به کار شده مدعی تغییر شغل از حوزه نگهداری تاسیسات به نگهداری شبکه بوده که از بکار گیری فرد مد نظر رسانه‌ها ناراحت و با تحریک و هدایت چند نفر جریان سازی این موضوع را مدیریت و مانع این اشتغال شده است.

اگر بنده آقا و فرزندم آقا زاده بوده و با ووجود داشتن مسئولیت‌های مختلف اینجانب و از طرفی قوانین مرتبط به کار گیری و تغییر وضعیت فرزند جانبازان تا الان فرزندم را رسمی و امروز باید مدعی سمت مدیریتش میشد نه ادامه فعالیت به صورت نیروی شرکتی.

اگر مسولین وزارت مربوطه برای فرزند من اولویت و شرایط خاصی قائل میشدند الان وضعیت وی اینگونه نبود و بهتر بگویم، اگر بنده خدا را مد نظر قرار نمی‌دادم سهم خدمتگذاری من در سنگرهای مختلف کاری، دهها و حتی صدبرابر وابستگان نیروهای شاغل در زیرساخت ایلام بوده، که همگی براساس وابستگی با همکاران شاغل جدید و قدیم در آن شرکت مشغول هستند.

لذا باید عرض کنم که مدرک فرزند بنده مرتبط و بکار گیری بصورت شرکتی میباشد و نه استخدامی؛ اقدام صورت گرفته و ارسال مستندات بر اساس شیطنت و زیاده خواهی بوده و نه حق و عدالت. انتظار دارم مستندات بررسی و اقدام لازم در خصوص جلوگیری از ضایع شدن حق و حقوق قانونی این جوان باشید.

اخبار مرتبط