رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: به مناسبت عید غدیر ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم پخت و در بین نیازمندان و مناطق کم‌برخودار سطح استان توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام،《یدالله عزیزی》، اظهار کرد: با مشارکت گروه‌های جهادی فعال و خانه‌های احسان ستاد اجرایی سطح استان در روز عید غدیر بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم پخت و در بین نیازمندان و مناطق کم‌برخوردار توزیع شده است.

وی، با بیان اینکه بنباد احسان ستاد اجرایی در پخت غذا از همه گروه‌های جهادی فعال و خانه‌های احسان پشتیبانی مالی کرده است، افزود: غذاهای پخت شده درب منزل تحویل نیازمندان شده است.

عزیزی، حمایت و گرم نگه داشتن سفره نیازمندان را از اولویت‌های بنیاد احسان ستاد اجرایی عنوان و تصریح کرد: در راستای خدمت به مردم مناطق کم‌برخوار و نیازمندان هر آنچه در توان داشته باشیم دریغ نخواهیم کرد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، هدف اصلی اجرای طرح پخت غذا در این روز فرخنده را احیای سنت حسنه اطعام غدیر دانست و خاطرنشان کرد: عید سعید غدیر خم از بزرگترین اعیاد مسلمانان به شمار می‌رود و یکی از سنت‌های حسنه در این روز سنت غذا دادن به افراد نیازمند و یا همان اطعام مومن است.

اخبار مرتبط