رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
یک معلم در مصاحبه با پایگاه خبری ایلام53:

از دولت سیزدهم برای اجرای رتبه بندی تشکر میکنم

حامد گنجی – ایلام۵۳ – با آغاز اجرای فرایند رتبه بندی معلمان، نگاه های بسیاری به سمت وزارت آموزش و پرورش و نهادهای حاکمیتی که در اجرای آن دخیل بودند جلب شد. طرح رتبه بندی همانند بسیاری از طرح های دیگر از نظر اجرا دچار مزایا و معایبی بود که رصدهای مختلف حاکی از آن […]

حامد گنجی – ایلام۵۳ – با آغاز اجرای فرایند رتبه بندی معلمان، نگاه های بسیاری به سمت وزارت آموزش و پرورش و نهادهای حاکمیتی که در اجرای آن دخیل بودند جلب شد. طرح رتبه بندی همانند بسیاری از طرح های دیگر از نظر اجرا دچار مزایا و معایبی بود که رصدهای مختلف حاکی از آن بود وزارت آموزش و پرورش سعی در بهبود اجرای آن دارد.

با اجرای رتبه بندی و تعیین رتبه های مختلف معلمان، بر آن شدیم که نظر معلمان مختلف را در این رابطه جویا شویم. بر همین مبنا یکی از معلمان استان ایلام در مصاحبه با پایگاه خبری ایلام۵۳ از وضعیت اجرای رتبه بندی در استان ایلام ابراز رضایت کرد.

آقای الف – جیم از معلمان یکی از شهرستان ها و مناطق استان ایلام که ۲۵ سال سابقه تدریس دارد و در مقطع ابتدایی مشغول به کار است به خبرنگار ما اینچنین گفت: دولت های مختلفی را تجربه کرده ایم ولی خوشبختانه در دولت سیزدهم رتبه بندی اجرا شد و شاهد جهش خوبی در حقوق هایمان بودیم

وی ادامه داد: برای خود من که رتبه ی ۴ گرفتم، حدودا ۴ میلیون تومان به صورت میانگین به حقوقم اضافه شده است و این جای تقدیر و تشکر دارد.

این معلم مقطع ابتدایی درباره رتبه بندی همچنین گفت: مبحث رتبه بندی یکی از مباحث داغ در گفتگوهای معلمان بود. به گونه ای که در هر جمعی از فرهنگیان که وارد می شدیم بحث رتبه بندی حتما پیش می آمد. و شاهد گلایه های معلمان زحمتکش از دولت ها بودیم که این کار خوب را برای معلمان انجام نمیدادند ولی در این دولت به هر نحوی که شده بود، رتبه بندی به سرانجام رسید.

این معلم اظهار داشت: فرایند اجرای رتبه بندی با سختی هایی همراه بود. اما به نظر من این فرایند در ادامه میتواند به صورت بهتری اجرا شود. البته این را هم باید گفت که رتبه بندی فقط برای افزایش حقوق نیست کیفیت آموزشی را بالا می برد و در مدارس شاهد این مورد هستیم که معلمان با اشتیاق بیشتری در طرح ها و برنامه ها شرکت میکنند و به دنبال کارهای پژوهشی و … می باشند.

اخبار مرتبط