رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه ها با معاون اجتماعی و وقوع پیشگیری از جرم دادگستری استان ایلام برگزار شد.

به گزارش ایلام ۵۳؛ دکتر قمری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان با بیان این موضوع گفت: کمیته پیشگیری از سرقت در استان تشکیل شده است و امیدواریم با جلسات مداوم با حضور مسئولان استانی به کاهش آمار سرقت در استان کمک نماییم.

وی با اشاره به تشکیل پنجره واحد زمین در استان گفت:با راه اندازی این سامانه درصدد هستیم تا افراد خریدار بتوانند با استعلام از سامانه های ثبتی با مشکل مواجه نشوند.

دکتر قمری گفت: با راه اندازی این سامانه در آینده نزدیک میتوان از زمین خواری در استان جلوگیری کرد.

معاون اجتماعی و وقوع پیشگیری از جرم دادگستری استان گفت: مطالبه مردمی در حوزه مشاورین املاک و مشاورین خودرو یکی از دستورکارهای ما در استان است.

وی گفت:طرحی با عنوان هر مشاور املاک یک حقوقدان در دست انجام است که تا با استفاده از آن بتوان آگاهی های عمومی جامعه را در استان ارتقا داد.

دکتر قمری گفت:عملکرد سمن ها در استان ضعیف است و آنچنان که باید نتوانسته اند به حقوق عامه مردم بپردازند.

وی گفت:تقویت و رشد سازمان های مردم نهاد برای کمک به دادگستری استان از دیگر برنامه های این معاونت است.

معاون اجتماعی دادگستری استان ایلام گفت: سامانه سجام با هدف پیشگیری از آسیب ها و تخلفات در سطح جامعه راه اندازی شده است تا همشهریان بتوانند با استفاده از آن مشکلات و مسائل آسیب زا را منعکس نمایند.
مردم استان ایلام می‌توانند با مراجعه به این سامانه به آدرس sajam.eadl.ir با طرح مشکلات به دادگستری استان در کنترل و کاهش جرائم آسیب زا در سطح استان کمک نمایند.

اخبار مرتبط