رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • پنجشنبه 20 بهمن 1401 - 02:58
  • کد خبر : 269637
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : عزت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی مدیون جانفشانی و از خودگذشتگی شهداست

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه خانواده‌های معظم شهدا مایه عزت، آبرو و سرافرازی ملت ایران هستند،گفت: عزت، استقلال و اقتدار حال و آینده ملّت ایران مدیون و مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

به گزارش ایلام۵۳؛ “محمود کشاورز” در دیدار با والدین شهید “محمد جمالوندی” و جانباز ۵۵ درصد ” اکرام زرآباد‌زاده” با بیان اینکه شهدا تجسم عینی مردانگی و شجاعت هستند و تکریم خانواده‌های آنان فریضه‌ای انقلابی است،افزود: دیدار و تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ارتقای روحیه کار جهادی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امروزه به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی‌بدیل درمنطقه برخوردار است،افزود: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است و تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز به این مرز و بوم را نخواهد کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه خانواده‌های شهدا اسطوره و اسوه‌های صبر و استقامت هستند و تکریم خانواده‌های معظم این عزیزان کمترین تکلیف برای مسئولان است، اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمانهای کشور و مرزهای آن، کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملّت ایران است.
کشاورز با بیان اینکه شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه می‌درخشد، تصریح کرد: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه مدیون خون شهداست.
گفتنی است در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مدیرعامل و اعضای هیاُت مدیره شرکت گاز استان ایلام به همراه تعدادی از کارکنان و بسیجیان شرکت از دو خانواده ایثارگر دفاع مقدس، جانباز ۵۵ درصد” اکرام زرآباد زاده” و والدین شهید والامقام “محمد جمالوندی” دیدار و گفتگو کردند.
حضور در مزار شهدای گمنام بهشت رضا‌ی شهر ایلام، عطر افشانی و اهدای شاخه گل از دیگر برنامه‌های مسئولان شرکت گاز استان در این ایام بود.

اخبار مرتبط