رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

استاندار ایلام با اشاره به رشادت های ایل شوهان در پیروزی انقلاب اسلامی و نفش آفرینی آنان در دوران دفاع مقدس، گفت: ایل شوهان ایل نجیبی است و به خوبی دین خود را به نظام ادا کرده‌ و همیشه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

به گزارش ایلام۵۳ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، پیرو سفر شهرستانی استاندار ایلام به شهرستان مهران و تقاضای بزرگان ایل شوهان برای وقت ملاقات با استاندار ایلام برای بیان مشکلات، استاندار ایلام وعده داد در اولین فرصت این دیدار انجام شود، در همین راستا این وعده در کمتر از ۴۸ ساعت از سوی نماینده عالی دولت در استان مورد اجابت قرار گرفت و امروز شنبه ۱۵ بهمن ماه، همزمان با سالروز میلاد امیرالمؤمنین(ع)، جمعی از بزرگان و معتمدین ایل شوهان با دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام دیدار کردند.

استاندار ایلام در این دیدار با اشاره به رشادت های ایل شوهان در پیروزی انقلاب اسلامی و نقش آفرینی آنان در دوران دفاع مقدس، افزود: ایل شوهان ایل نجیبی است و به خوبی دین خود را به نظام ادا کرده‌ و همیشه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

حسن بهرام نیا اظهار داشت: رزمندگان غیوری از ایل شوهان در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و هم اکنون هم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد تبیین هم تلاش می‌کنند.

استاندار ایلام در ادامه با گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات شایانی صورت گرفته است و علیرغم همه این تلاش‌ها و ضمن ارج نهادن به این خدمات در طول عمر با برکت نظام، مردم مستحق خدمت بیشتر هستند.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با مشکلات عدیده ای مواجه شد و با وجود مشکلات منابع، آسیب‌های ناشی از کرونا و بدهی‌ دولت‌های گذشته، اما از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون و در مقام مقایسه با گذشته، خدمات شایانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات مربوط به حوزه جغرافیایی ایل شوهان، ابراز امیدواری کرد: عمده مشکلات مطروحه در حوزه‌های مختلف از جمله راه، روستا، خدمات مسکن، آبرسانی و جاده بین مزارع برطرف شود.

دکتر بهرام‌نیا همچنین با اشاره به سیاست دولت برای مهاجرت معکوس به روستاها عنوان کرد: شرایط زندگی مناسب در روستاها هموار می‌شود.

در این‌ دیدار بزرگان و معتمدین ایل شوهان مسایل و مشکلات مختلف مردم ایل شوهان را با استاندار ایلام در میان گذاشتند.

اخبار مرتبط