رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: عملیات لاینیگ تونل موازی تونل راه کربلا در دو هفته آینده پایان یافته و تا کنون لاینیگ ۶۵۰ متر از این تونل به انجام رسیده است.

به پزارش ایلام۵۳؛فرشاد دوستی مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: تونل ها و مسیر قطعه رانشی بزرگراه ایلام_مهران در ایام اربعین سال جاری به صورت موقت و اضطراری برای کنترل ترافیک زیر بار قرار گرفت و هم اکنون عملیات تکمیلانه در حال اجرا است.

وی افزود: عملیات شم کوبی و پایدار سازی دو کیلومتر از محور ایلام_مهران در محدوه تقاطع روستای ماربره نیز روزهای آینده شروع می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام از پایان عملیات لاینینگ تونل دوم ( تونل موازی تونل راه کربلا) به طول ۷۲۰ متر تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: تا کنون لاینینگ ۶۵۰ متر از این تونل به انجام رسیده است.

دوستی گفت: برای تکمیل لاین دوم بزرگراه ایلام_مهران دو رشته تونل در حال احداث است که عملیات حفاری و کف برداری تونل کیلومتر ۵ به طول ۸۴۰ متر انجام شده و ظرف دو هفته آینده عملیات لاینیگ این تونل آغاز خواهد شد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا اربعین سال آینده عملیات لاینیگ تونل اول به پایان خواهد رسید.

اخبار مرتبط