رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • یکشنبه 24 مهر 1401 - 01:41
  • کد خبر : 222007
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : شرکت ملی گاز ایران بیش از ۳۵ میلیارد تومان در ایام اربعین هزینه کرد

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه این مجموعه با تمام توان به زائران اربعین خدمات رسانی کرده است، گفت: این شرکت افتخار داشت در اربعین امسال ۳۵ میلیارد تومان در بخش های مختلف هزینه کند که بخشی از این اعتبارات مربوط به حوزه اربعین ایلام بود.

به گزارش پایگاه خبری ایلام ۵۳؛مجید چگینی در دیدار با استاندار ایلام افزود: علاوه بر این مبلغ تعداد ۱۲۰ دستگاه اتوبوس این شرکت در اختیار زائران اربعین قرار گرفته و نقش این شرکت در انتقال زوار پررنگ بود.
وی با بیان اینکه عملکرد پالایشگاه گاز ایلام و شرکت گاز استان در خدمات رسانی به زائران اربعین قابل تقدیر است، اظهار داشت: اعزام این تعداد اتوبوس در ایام اربعین به مهران باعث شد که زائران به راحتی بتوانند به شهرهای مبدأ انتقال یابند.
همچنین استاندار ایلام با بیان اینکه عملکرد شرکت ملی گاز ایران در اربعین ایلام قابل تقدیر است، گفت: عملکرد مجموعه پالایشگاه گاز ایلام و شرکت گاز استان در زمینه های مختلف رضایت بخش است.
حسن بهرام نیا افزود: مجموعه شرکت ملی گاز ایران اعم از پالایشگاه گاز ایلام و شرکت گاز استان چندین موکب در مهران دایر نمود و بیش از ۱۰ میلیارد تومان در اربعین هزینه کردند.
استاندار ایلام تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده مجموعه شرکت ملی گاز ایران ۱۲۰ اتوبوس برای انتقال زوار به مهران اعزام کرد و در آن ایام به ویژه در برگشت زوار این اتوبوس‌ها بخوبی و با اهتمام جدی زوار را از مهران به مبدا انتقال دادند.
بهرام نیا به عملکرد “روح اله نوریان ” و”محمود کشاورز” به ترتیب مدیران عامل پالایشگاه گاز ایلام و شرکت گاز استان اشاره و اظهار داشت: عملکرد این دو مدیر بسیار رضایت بخش است و تعامل آنان نیز با مردم بسیار خوب است.

اخبار مرتبط