رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • سه شنبه 25 مرداد 1401 - 18:26
  • کد خبر : 203857
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : خبرنگاران زبان گویای جامعه هستند /اربعین می‌تواند باعث رشد استان ایلام شود

دکتر حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت:اربعین یکی از فرصت های طلایی برای شناخت استان ایلام بود که میتواند زمینه ساز فرصت‌های گوناگونی برای رشد استان شود.

حامد گنجی – خبرنگار ایلام ۵۳ ، هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در نشست هم‌اندیشی اربعین با خبرنگاران گفت:

مشکلات و دغدغه های خبرنگاران مورد توجه وزارت ارشاد است و برنامه های مفصلی برای حل آن‌ها اندیشیده شده است که امیدواریم بزودی گام های موثری در آینده برداشته شود.

دکتر حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران فقید استان با اشاره به سخن رهبری در خصوص نقش رسانه در جامعه گفت: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و مشکلات و دغدغه های آنان را به خوبی بیان می‌کنند.

دکتر حسنی با اشاره به اوضاع جامعه گفت: امروز مشکلات در جامعه وجود دارد و باید همه تلاش کنیم تا این نارسایی‌ها برطرف شود.

باید به داشته های خود نیز توجه کنیم و صرفا به نداشته ها تمرکز نکنیم.

یکی از داشته های ما امنیت است.امنیت بستر توسعه است اگر امنیت وجود نداشته باشد نمیتوان انتظار توسعه را در همه‌ی بخش‌ها داشت.

جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای باثبات در حوزه امنیت است و باید این مسأله را قدر دانست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت:

به دلیل اشراف اطلاعاتی کامل، مواردی که توسط سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای خارجی می‌رفت باعث صدمه جانی به مردم در ایام محرم شود خنثی شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تسلیحات نوین نظامی مانند پهپاد پیشرو هستیم گفت:کشورهای تراز اول که خود سازنده سلاح هستند اکنون به مشتری تسلیحات ساخت ایران بدل شده اند.

وی با اشاره به منابع خدادادی استان ایلام گفت: باید از منابع طبیعی که در استان قرار دارد بهره‌گیری کرد و باعث ترقی استان شد.

دکتر حسنی گفت:یکی از مشکلات ، عدم شناخت فرهنگ کار و بهره‌وری است که می‌بایست رسانه‌ها با کار بیشتر بتوانند زمینه‌ساز شناخت بهتر جوانان برای اشتغال شوند.

وی گفت: اربعین یکی از فرصت های طلایی برای شناخت استان ایلام بود که میتواند زمینه ساز فرصت‌های گوناگونی برای رشد استان شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با اشاره به عظمت اربعین گفت: در کمتر جایی می‌تواند این حرکت مردمی خودجوش را مشاهده کرد.

وی گفت: پیگیری باز شدن بازارچه‌های مرزی یکی از کارهای فشرده این دولت بوده است که با جدیت در حال انجام است تا بتوان از فرصت های بوجود آمده بهره کافی را برد.

وی با اشاره به اهداف دولت حجت الاسلام رییسی گفت: وحدت، انسجام و هم‌افزایی از برنامه‌های دولت برای تلاش بهبود وضعیت کشور است.

دکتر حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: برای بهبود اوضاع جاده های استان فعالیت‌های فشرده‌ای در حال انجام است و پیش‌بینی ما این است که تا ۱۵ شهریور این مسئله انجام شود.

وی گفت:برای اربعین مسائل مختلفی وجود دارد که مهم‌ترین این مسائل بحث گرمای هوا است که با پای کار آمدن دستگاه‌های مختلف امیدواریم این مشکل به حداقل برسد.

اخبار مرتبط