رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

با حضور خیرین مدرسه ساز ونماینده سازمان نوسازی مدارس کشور وفرماندار هلیلان و مدیرکل نوسازی مدارس ومسئولین شهرستان و صداوسیما مدارس ۱ کلاسه روستای کلاته هلیلان افتتاح ومدرسه ۱ کلاسه چاله چاله زردلان کلنگ زنی شد.

به گزارش ایلام۵۳ ؛ دکتر جلال حمره ، مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام در مراسم افتتاح دبستان دادا طوبی روستای کلاته هلیلان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت زیربنای این مدرسه ۷۰ مترمربع و برای ساخت آن مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که ۲۰۰ میلیون تومان از آن در طرح آجر به آجر و مشارکت به نیابت زنده یاد حاجیه طوبی رجبی خیر مدرسه ساز تقبل شده است

مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود در مراسم کلنگ زنی مدرسه روستای چاله چاله زرد لان هلیلان گفت ، باهمت خیر گرانقدر فرج اله یعقوبی هزینه صد درصدی این مدرسه بمبلغ یک میلیارد تومان تقبل شده است که عملیات اجرایی آن بزودی آغاز خواهد شد .

مهندس فرج اله یعقوبی خیر مدرسه ساز در حاشیه مراسم کلنگ زنی مدرسه چاله چاله زردلان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وابراز خوشحالی بابت سفر به استان ایلام و شهرستان هلیلان بویژه روستاهای صعب العبور و کم برخوردار ومحروم زردلان گفت ، امروز یکی از بهترین روزهای عمر کاری بنده بوده که خود را درجمع دانش آموزان این منطقه محروم می بینم .

مهندس یعقوبی در ادامه گفت از سازمان نوسازی مدارس کشور و پیگیری های مهندس صبری ودکتر حمره مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام برای معرفی ساخت مدرسه در روستای چاله چاله زردلان کمال تشکر را دارم و خوشحالم که خداوند این توفیق را به بنده عطا کرده که امروز در جمع دانش آموزانی که محل تحصیلشون در کانکس بوده میتوانم برایشان مدرسه بسازم که این حال خوب و خوشحالی خودم و دانش آموزان این روستا را را با هیچ چیز و متاعی از دنیا عوض نخواهم نکرد .

خیرمدرسه ساز کشوری درادامه در خصوص حضورش برای ساخت این مدرسه در این نقطه محروم اینگونه توضیح داد که در پی بازدید آقای مهندس اکبر نیکزاد ریاست محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، از منطقه محروم زردلان و بیان مشکلات ارتباطی و محرومیت این منطقه به پیشنهاد وی لبیک گفته و جای بسی خوشحالی و تشکر دارد که امروز در جمع صمیمی و خونگرم ومهمانواز اهالی این منطقه هستم وبزودی دانش آموزان محروم این روستا هم صاحب مدرسه استاندارد و باکیفیت خواهند شد.

مهندس یعقوبی در خاتمه گفت ، پیمانکار پروژه با حضور محل انتخاب گردید و عملیات اجرایی مدرسه روستای چاله چاله با زیربنای تقریبی ۷۰ مترمربع وامکانات و حیاط مناسب با همراهی و نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام بزودی آغاز خواهد شد.

آقای عیوضی فرماندار محترم هلیلان و رئیس آموزش وپرورش شهرستان هلیلان هم از اقدامات خوب و قابل توجه مدیرکل و کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام وخیرین مدرسه ساز ونماینده سازمان در بحث عدالت آموزشی و همچنین احداث فضاهای آموزشی در این شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

لازم به توضیح است مهندس فرج اله یعقوبی خیر مدرسه ساز ، این چهارمین مدرسه ای است که در سطح کشور به نام و به نیابت از دختر مرحومه اش زنده یاد دکتر آرینا یعقوبی نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط