رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: مجموعه سپاه از جنس خود مردم و یک دستگاه خدمت رسان بی منت به جامعه به ویژه طبقه محرومان است.

به گزارش پایگاه خبری ایلام۵۳ ، سردار جمال شاکرمی در ضیافت افطاری جمعی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان اظهار کرد: سفره بی منت سپاه هدیه ای از سوی مقام معظم رهبری برای ایتام و نشانه نوکری سپاه به ولی نعمتان خود است.

وی افزود: خداوند به مادران ایتام که با سختی، مشکلات و کمبودها فرزندان یتیم خود را بزرگ می کنند ، نظر خیر دارد و سپاه در این ضیافت مفتخر به حضور این مادران و فرزندان آنهاست.

شاکرمی با بیان اینکه عزت سپاه در خدمات رسانی به ایتام و جامعه محرومان است، یادآور شد: سپاه با تمام توان و امکانات خود در خدمت این قشر است، هرچند نمی تواند تمام مشکلات آنها را مرتفع کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ابراز امیدواری کرد مادران ایتام در سایه قرآن و اتکا به فرامین الهی فرزندانی سالم و موثر را در آینده تحویل جامعه و نظام دهند.

وی با اشاره به اینکه سپاه متعلق به عموم مردم و فقراست، ادامه داد: با مشارکت کمیته امداد استان در طرح اکرام ایتام و نیازمندان برای برخی غذای گرم در منازل توزیع شد و تعدادی نیز در این ضیافت شرکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام هم گفت: طرح توزیع ۵۰ هزار وعده غذای گرم با همکاری سپاه و خیرین در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) شروع شد که این رقم با مشارکت خیرین به ۶۰ هزار وعده افزایش یافت.

رضا طاهری افزود: شب های قدر طرح پخت و توزیع غذای گرم برای ایتام و نیازمندان تحت پوشش این نهاد در آشپزخانه های خانگی و گروه های جهادی سپاه و بسبج ادامه خواهد یافت.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام هم گفت: سفره های افطاری نیازمندان به همت جامعه خیرین و دستگاه های مختلف در حال برگزاری است.

سرهنگ کرم رضا نصرالهی افزود: ایام ماه رمضان ۱۲۰ هزار وعده غذا بین نیازمندان توزیع خواهد شد که ۶۰ هزار وعده آن با مشارکت سپاه و مابقی توسط جامعه خیرین و سایر دستگاه ها صورت می گیرد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از طرح های مهم ویژه ماه رمضان اجرای طرح اکرام ایتام است که افراد با پرداخت حداقل ۳۰ هزار تومان در ماه با هدف تامین بخشی از نیازهای مالی و تحصیلی این بچه ها و خانواده هایشان به طرح اکرام ایتام بپیوندند.

اخبار مرتبط