سبکها و تاکتیکهای تبلیغ سیاسی در صداوسیما از نگاه سعید حجاریان
نگاهی به ادوار گوناگون زندگی دولت جمهوری اسلامی حکایت از آن دارد که همگام با تنوع شرایط محیط بینالمللی و همزمان با تحولات سیاسی و اقتصادی در داخل کشور، سبکهای تبلیغ سیاسی دولت نیز تغییر کرده و حساسیتها و تأکیدها از شیوهای به شیوه دیگر منتقل شده است. اما درونمایه همه این سبکها، حول سه محور عمده سامان یافته است و نوعی استراتژی مشروعیتیابی سهگانه حاکم بر سبک تبلیغاتی دولت جمهوری اسلامی بوده است.نگاهی به ادوار گوناگون زندگی دولت جمهوری اسلامی حکایت از آن دارد که همگام با تنوع شرایط محیط بینالمللی و همزمان با تحولات سیاسی و اقتصادی در داخل کشور، سبکهای تبلیغ سیاسی دولت نیز تغییر کرده و حساسیتها و تأکیدها از شیوهای به شیوه دیگر منتقل شده است. اما درونمایه همه این سبکها، حول سه محور عمده سامان یافته است و نوعی استراتژی مشروعیتیابی سهگانه حاکم بر سبک تبلیغاتی دولت جمهوری اسلامی بوده است.