دولت
کد خبر : 965
چهارشنبه - 1 اردیبهشت 1400 - 19:40

استفاده از پوشش ماسک در دهلران به ۷۰ درصد رسید

مجید عسگری روز چهارشنبه در حاشیه نشست ستاد کرونا بصورت ویدئو کنفرانس ظهار داشت: همراهی و همکاری مردم شهرستان در بحث استفاده از ماسک نسبت به یک ماه گذشته از رشد چشمگیری برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه تجمعات ، دورهمی ها و مراسم های عزا و عروسی نقش پررنگی در تشدید کرونا دارند گفت: از مردم تقاضاداریم با توجه به شدت کرونا در شهرستان ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک از حضور در مراسم ها عزا و عروسی بخاطر سلامت خود پرهیز کنند.

فرماندار دهلران گفت: مسوولان امر با کسانی که بخواهند با برگزاری مراسم های عزا و عروسی سلامت مردم را تهدید کنند، برخورد جدی می شود.

عسگری یادآور شد: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا مشاغل گروه های ۲ و۳ و ۴ در شهرستان تعطیل هستند.

وی از مردم دهلران خواست به سلامت خود و جامعه اهمیت دهند و با همراهی و همکاری با ستاد کرونا زمینه روند کاهشی مبتلایان  و فوتی های به کرونا را در شهرستان فراهم کنند.

فرماندار دهلران به فصل تابستان و گرما و استفاده از کولر اشاره کرد و افزود: نیاز است در این فصل مردم بیش از پیش به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توجه کنند.

عسگری تاکید کرد: با توجه به فصل برداشت محصول کشاورزان باید پروتکل های بهداشتی را بدقت رعایت و کمباین داران نیز قبل از ورود به شهرستان گواهی و تست سلامت داشته باشند.