امنیتی و دفاعی
کد خبر : 938
سه شنبه - 31 فروردین 1400 - 01:40

مظلوم نمایی متهمین برخورد ما را قاطعانه‌تر می‌کند!/تشکر دادستان از سپاه برای ادله محکم پرونده

افشار خسروی‌زاد دقایقی پیش  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام در خصوص کیفرخواست صادره برای شهردار ایلام و چهار تن از اعضای شورای شهر ایلام اظهار داشت: هر گونه مظلوم نمایی متهمین پرونده و حاکم کردن جو مورد نظر خود در فضای مجازی و رسانه‌ای باعث برخورد قاطع‌تر ما با آنها خواهد شد.

وی افزود: در این پرونده سعی شده ضمن رعایت حقوق شهروندی با نظارت بازپرس پرونده، ادله و مستندات جرم توسط اطلاعات سپاه انجام و سازمان بازرسی استان نیز نسبت به تراکنش‌های مالی شهرداری در حوزه‌ی وظیفه‌ی خود، بررسی‌های تکمیلی را انجام داده‌ است.

دادستان ایلام گفت: سازمان اطلاعات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گزارش این تخلفات، نقش پررنگی داشته و به خوبی موارد را رصد کرده‌ است.

وی افزود: در این پرونده دلایل مختلف و محکمه پسندی جمع آوری شده تا النهایه پس از صدور قرار نهایی توسط بازپرس و اظهارنظر معاون اظهارنظر و تایید بنده منجر به صدورکیفر خواست شده است.

دادستان ایلام ادامه داد: در این پرونده با کمال احترام با متهمین برخورد شده است، نامبردگان با  قرار قبولی وثیقه آزاد هستند و انتشار خبر نیز در پرونده‌های اقتصادی پس از ارسال گزارش بنا به تکلیف قانونی به حوزه رسانه قوه قضائیه توسط خبرگزاری میزان انجام می‌گیرد و پس از آن دیگر رسانه‌ها با ذکر منبع خبر منتشر می‌کنند و همین الان هم که بنده مصاحبه می‌کنم پس از انتشار خبر در رسانه میزان است.

وی افزود: از رسانه‌ها درخواست داریم از درج مطالبی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند، خودداری کرده و زود قضاوت نکنند، ما هم به کار خود و همه ی همکاران و بازپرس و مجموعه‌هایی که در این پرونده حضور دارند اعتماد کامل داریم.

خسروی‌زاد گفت: از نیروهای خدوم و پرتلاش سازمان اطلاعات سپاه امیرالمومنین(ع) که با گردآوری مستندات و ادله محکمه پسند به خوبی نقش آفرینی کردند، تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام