اقتصاد
کد خبر : 928
دوشنبه - 30 فروردین 1400 - 15:22

عمده واحدهای مسکن مهر نیمه تمام استان ایلام مربوط به دهلران است

عبدالله بهادری ظهر دوشنبه در بازدید طرح مسکن مهر دهلران از تکمیل واحدهای باقی مانده تا پایان دولت خبر داد.

وی گفت: عمده مسکن مهر باقیمانده استان مربوط به شهرستان دهلران است که طبق برنامه زمانبندی اتمام این طرح تا پایان دولت همزمان با سراسر کشور در دستور کار قرار دارد و با تمهیداتی که نظر گرفته‌ایم قطعاً واحدهای مسکن مهر باقیمانده این شهرستان نیز تا پایان دولت با کیفیت لازم تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی افزود: تعداد کل مسکن مهر شهر دهلران یک هزار و ۹۷۰ واحد است که هم اکنون از این تعداد واحد ۴۷۵ واحد با پیشرفت فیزیکی بین ۶۰ تا ۸۰ درصد توسط سه تعاونی در حال تکمیل هستند.

بهادری اضافه کرد: در تلاش هستیم تا با افزایش سقف تسهیلات و همچنین اختصاص کمک بلاعوض با توجه به میزان پیشرفت فیزیکی نسبت به تکمیل این واحدها تا پایان دولت اقدام کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام بیان کرد: مابقی واحدهای مسکن مهر دهلران قبلاً تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است و تعدادی هم که متقاضی نداشته‌اند از طریق مزایده عمومی در سنوات قبل واگذار شده‌اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام در مورد وضعیت زیر ساخت‌ها و معابر مسکن مهر شهرستان دهلران گفت: در بازدیدی که به همراه فرماندار این شهرستان داشتیم، مقرر شد با پیگیری‌های لازم و تلاش برای جذب اعتبار ملی در این خصوص و اعتباراتی که از طرف فرمانداری و شهرداری در نظر گرفته خواهد شد، بتوانیم معابر مسکن مهر دهلران و موسیان را ساماندهی کنیم.