اقتصاد
کد خبر : 919
یکشنبه - 29 فروردین 1400 - 14:28
معاون استاندار ایلام؛

بانک ها در وصول اقساط با اصناف همراهی کنند

جهانگیر رستم زاد روز یکشنبه در نشست خبرگان بانکی از مدیران عامل بانک های استان خواست با توجه به اعمال محدودیت ها به دلیل کرونا و تعطیلی بسیاری از اصناف و بازاریان با مردم همراهی کنند و در بحث وصول اقساط و چک های برگشتی اجازه ندهند آنان دچار مشکل شوند.

وی از بانک های عامل استان خواست حداقل به مدت ۲ الی سه ماه از ارسال پیامک سررسید اقساط به افراد با توجه به در نظر گرفتن شرایط سخت اقتصادی خودداری کنند.

معاون اقتصادی استاندار ایلام اضافه کرد: هم اکنون به دلیل وضعیت اقتصادی، تورم و تحریم ها و همچنین مساله کرونا مردم دچار مشکل شده اند و باید در این شرایط سخت با آنها همراهی کنیم.

رستم زاد تاکید کرد: بیشتر صنوف پر خطر به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل هستند و درآمدی ندارند به همین خاطر باید حمایت شوند.

وی همچنین به تحقق شعار سال مقام معظم رهبری، پشتیبانی و مانع زدایی از تولید اشاره کرد و گفت: حمایت از تولید و برداشتن موانع از پیش پای تولیدکنندگان باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست سه دستور کار مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر اساس مقررات و ضوابط بانکی مصوباتی در راستای اجرایی شدن آنها تصویب شد.