ورزش
کد خبر : 878
شنبه - 28 فروردین 1400 - 16:14

برگزاری هرگونه برنامه ورزشی در ایلام ممنوع است

مظفر علی شائی اظهار داشت: استان ایلام از جمله استان هایی است که با همکاری مردم و مسوولان در شرایط آبی کرونا قرار گرفت اما سهل انگاری های اخیر سبب ورود به پیک چهارم شد و بار دیگر محدودیت ها را در سطح استان اجرایی کرد.

وی افزود: با توجه به قرمز بودن وضعیت استان و لزوم توجه جامعه ورزشی به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا برگزاری هرگونه تمرین، مسابقه و یا برنامه ورزشی حتی برای تیم های حاضر در لیگ کشوری و ملی پوشان بدون اخد مجوز از ستاد کرونای استان ممنوع است.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام یادآور شد: روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان و هیات های ورزشی موظف به رعایت مصوبات ملی و استانی و کنترل اماکن ورزشی خصوصی و دولتی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام تاکید کرد: بر اساس مصوبات ملی و استانی مدیریت کرونا با افرادی که ناقض محدودیت های اعلام شده باشند، برخورد قانونی صورت می گیرد و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

علی شائی ادامه داد: در راستای مصوبات ستاد کرونا ۴۱ باشگاه ورزشی در استان بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شدند و در صورت ادامه تخلف پروانه فعالیت این رشته های ورزشی لغو می شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از باشگاه ها با وجود متضرر شدن همکاری لازم را داشتند، گفت: ما تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا هستیم و در صورت ضرورت و وجود مصوبه اقدامات لازم را در این زمینه خواهیم کرد.

۳۷۸ باشگاه ورزشی خصوصی و دولتی در سطح استان فعال است.

استان ایلام با ۵۸۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته است.