اقتصاد » پیشخوان
کد خبر : 269544
سه شنبه - 11 بهمن 1401 - 11:13
گزارش؛

دیدار چهره به چهره مدیر‌عامل شرکت گاز ایلام با ۱۷۲ نفر ارباب‌رجوع

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ محمود کشاورز افزود: علاوه بر دیدار‌های چهره به چهره، مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی طی چندین نوبت با حضور در میز خدمت در مصلی نماز‌جمعه پاسخگوی موارد مرتبط با حوزه گازرسانی، خدمات مشترکین و متقاضیان نیز بوده است. وی با اشاره به اینکه دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان علاوه بر اطلاع‌یابی از دیدگاه مردم، زمینه حفظ ارزش‌های نظام و خدمت‌رسانی را فراهم می‌آورد، اظهار داشت: در این دیدارها، جوابگویی به مراجعین از طریق پاسخ اقدام مثبت، مشاوره و راهنمایی،به مراجعین خدمات‌رسانی شده است. مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه تکریم و پاسخگویی مراجعین در شرکت گاز استان ایلام در سرلوحه اقدامات همکاران قرار دارد، افزود: درب این مجموعه بر روی کلیه مراجعه‌کنندگان باز است و به مشکلات آنان بصورت آنی رسیدگی می‌شود. کشاورز با اشاره به اینکه شرکت گاز استان در راستای طرح تکریم ارباب‌رجوع و بررسی و حل مشکلات و درخواست‌‌های آنان، علاوه بر برگزاری برنامه‌های منظم هفتگی ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره، از طریق سامانه غیرحضوری جامع ارتباط با مشتریان (crm) و نیز برپایی میز‌خدمت در کلیه ادارات گاز در ستاد و شهرستان‌ها و مصلی نماز‌جمعه، پاسخگویی مستقیم روسای ادارات گاز شهرستان‌ها به مراجعین، میز خدمت الکترونیکی و تلفن گویای ۱۵۹۴ به مشترکین و مراجعین ارائه خدمت می کند. وی با بیان اینکه در این دیدار‌ها برای رسیدگی به مشکلات مردم با رویکرد حل مسئله توجه ویژه‌ای شده است، تصریح کرد: در ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۷۲ نفر بصورت حضوری دیدار چهره به چهره انجام شده که از این تعداد ۱۲۴ نفر از طریق مشاوره و راهنمایی و ۴۸ نفر نیز با پاسخ مثبت اقدام شده است. کشاورز با بیان اینکه شرکت گاز استان به منظور رفع مشکلات مردم، از طریق ۵ درگاه غیر‌حضوری در جهت خدمت‌رسانی با مراجعین و مشترکین ارتباط برقرار کرده است، اظهار داشت: همکاران این شرکت با سعه صدر، تکریم و حسن‌خلق، پاسخگوی ارباب رجوع هستند و مشکلات آنان را در کمترین زمان ممکن برطرف می‌کنند.