رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • یکشنبه 9 بهمن 1401 - 09:33
  • کد خبر : 269531
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : دیدار شورای معاونان آموزش و پرورش شهرستان آبدانان با نماینده ولی فقیه در استان

جمعی از مدیران ارشد اداره کل آموزش و پرورش استان و شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان آبدانان با حجت الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلام۵۳؛مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آبدانان و همکاران فرهنگی این شهرستان، حضور آنان در شهر ایلام و دیدار با نماینده‌ی ولی فقیه در استان را به فال نیک گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار داشت: تلاش ما همیشه بر این بوده که تمامی مدارس حتی‌الامکان باز بوده و فعالیت آموزشی و پرورشی خود را همانند سابق ادامه دهند. این مسئله نیز به صورت ویژه، خصوصاً در چند ماه اخیر در صدر دستور کار های ما بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم انجام کارهای فرهنگی در سطح مدارس استان اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه های ما به گونه ای هدایت می‌شود که از سمپاشی های فکری که دشمن علیه دانش آموزان ما انجام می دهند جلوگیری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به برخی از کارهای فرهنگی صورت گرفته در مدارس، افزود: خوشبختانه دانش آموزان استان از تشییع پیکر شهدای گمنام استقبال خوبی انجام داده اند و این را می توان به فال نیک گرفت. همچنین حرکت نوین و بسیار جالبی در زمینه جشن تکلیف دانش آموزان خصوصاً در شهرهای ایلام و آبدانان انجام شده است.

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در پایان تصریح کرد: قطعاً تفکر نسل ها تغییر کرده و دانش آموزان نسل امروز پرسشگر و نقاد هستند. ما نیز تمام تلاشمان این است که برنامه های مختلفی را که متناسب با شرایط و وضعیت آنان است تدوین کرده و اجرا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارکه فجر به مدعوین و مهمانان و نیز شورای آموزش و پرورش آبدانان به منظور حضور در این نشست خیر مقدم گفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این نشست با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: برنامه ای که دشمن در نظر داشت بسیار حساب شده بود. کار آنها حرکتی بود برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و در این زمینه نیز تمام قد پای کار آمدند و با همه مجموعه های خود هم از منافقین و تروریست های کومله، سلطنت طلب ها و …. ائتلاف تشکیل دادند ولی خوشبختانه نتوانستند کاری از پیش ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: دشمن از برخی ابزارها توانست بهره‌برداری کرده و از طریق آنان و با دادن اطلاعات غلط و نفرت پراکنی در اذهان عمومی مردم خصوصاً دانش‌آموزان رخنه کند.

وی افزود: تبلیغات دشمن و کارهای فرهنگی که انجام داد علت اصلی برخی تاثیرات و فعالیت های منفی در کشور بوده ولی واقعیت این است که کشور ما روند رو به رشدی دارد و در بسیاری از زمینه ها پیشرفت های خوبی صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار ادامه داد: در بحث جهاد تبیین نیز باید این پیشرفت ها به صورت کامل برای مردم و نیز دانش آموزان گفته شود تا با ظرفیت‌های کشور بیش از پیش آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پایان تصریح کرد: برای از بین بردن مشکل اشتغال ابتدا باید فرهنگ کار را در استان ها کم کرد. زمینه‌هایی مانند فنی و حرفه‌ای نیز برای آموزش و یاد دادن برخی مشاغل و مهارت ها وجود دارد که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد. در این زمینه نقش معلمان بسیار تاثیرگذار است و نباید از آن غافل شد.

اخبار مرتبط