اقتصاد » پیشخوان
کد خبر : 269510
سه شنبه - 4 بهمن 1401 - 08:14
گزارش؛

اولین نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی نفت، گاز و پتروشیمی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی ایلام، این نشست به منظور هماهنگی ، همکاری و اجرای برنامه‌های مشترک دستگاه‌های تابعه وزارت نفت در استان برگزار شد.

علیرضا معراجی سرپرست روابط عمومی پتروشیمی ایلام گفت: بررسی مسائل اجتماعی، فرهنگی و بویژه انسجام در فعالیت‌ها و اقدامات روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه وزارت نفت‌ در‌ چهارچوب مسئولیت‌های اجتماعی و بهبود ارتباط با رسانه‌ها، تعمیق همکاری در زمینه‌های مدیریت بحران و مسائل زیست‌محیطی از مهم‌ترین سرفصل‌های این نشست هم‌اندیشی بود.

معراجی ادامه داد: استان ایلام یکی از قطب‌های صنعتی در کشور است که به دلیل محرومیت‌های ریشه‌دار از گذشته تاکنون به توسعه همه‌جانبه دست پیدا نکرده است.

وی با بیان اینکه معرفی خدمات نظام در استان در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی بر عهده روابط‌ عمومی این شرکت‌ها می‌باشد افزود:از ابتدای انقلاب تاکنون بیش از سه میلیارد یورو در صنعت پتروشیمی استان سرمایه‌گذاری شده است که این خدمات نظام باید بیش از پیش تبیین شود.

در این نشست، مدیران روابط عمومی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در‌ ‌پایان مقرر شد این هم‌اندیشی به صورت ماهیانه به میزبانی یکی از شرکت‌‌های تابعه وزارت نفت در استان برگزار شود.