رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در مجموع ۱۲۹ نفر از کارکنان این شرکت در قالب بند”و” و بند “د” در حال تبدیل وضعیت هستند.

به گزارش ایلام ۵۳؛ محمود کشاورز در راستای اجرای بند “و” ماده ۴۴ برنامه پنجم توسعه کشور و بند “د” تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، مراحل تبدیل وضعیت ۲۱ نفر در قالب بند “و” و ۱۰۸ نفر مشمول بند ” د” در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان ایلام یکی از شرکت‌های پیشرو در تبدیل وضعیت ایثارگران است، اظهار داشت: از ۲۱ نفر مشمول بند “و” تاکنون حکم استخدام رسمی ۱۷ نفر از آنان پس از انجام کلیه مراحل و تشریفات استخدامی، تخصیص شماره پرسنلی و سمت سازمانی صادر و هم‌اکنون به عنوان کارمند رسمی تبدیل وضعیت یافته مشغول فعالیت هستند و صدور احکام ۴ نفر باقیمانده نیز در حال انجام مراحل تشریفات اداری قرار دارند.
کشاورز به نیروهای پیمانکاری مشمول بند “د” اشاره و تصریح کرد: از مجموع ۱۰۸ نفر نیروی مشمول بند مذکور، کلیه اطلاعات نفرات شامل مشخصات پرسنلی، شغلی، تحصیلی، ایثارگری و غیره در سامانه ایثار ثبت و شماره پرونده ایشان ایجاد و اخذ شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه بیش از ۴۶ درصد از کارکنان شرکت گاز استان، ایثارگر یا از خانواده‌های ایثارگران هستند، گفت: تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران اقدام شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری آموزش برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر این شرکت اشاره کرد و افزود: دوره‌های آموزش مهارت خودآگاهی، مدیریت خشم، اعتماد به نفس و عزت نفس، مهارتهای زندگی، دوره‌های آموزشی طراحی و نقاشی پایه ویژه فرزندان، دوره‌های آموزشی راهبردهای فرهنگی امام راحل(ره)و مقام معظم رهبری(مدظله)، دوره آموزش قرآن مقدماتی ویژه فرزندان، مدیریت استرس، صمیمیت بین والدین و فرزندان، نقش حجاب در حفظ حریم خانواده، تغذیه سالم، آداب و اسرار نماز برای خانواده کارکنان اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان به حوزه مددکاری و مشاوره برای کارکنان و خانواده‌های آنان اشاره کرد و اظهار داشت: مشاوره در این خصوص صورت گرفته و اشخاصی که نیاز به کمک داشته‌اند از طریق مکاتبه به شرکت ملّی گاز ارسال و مشکلات آنان در حد مقدور برطرف شده است.
کشاورز تصریح کرد: مسابقه نقاشی دستاوردهای علمی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ویژه یادواره شهدای هسته‌ای کشور و مسابقه جشنواره سردار شهید سلیمانی شرکت ملّی گاز در بین کارکنان ایثارگر و خانواده‌های آنان برگزار شده است.

اخبار مرتبط