رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان ایلام گفت: بنا بر بند ک ماده ۱۱ چ قانون بودجه سال جاری مناطق مسکونی حاشیه شهر که سند ندارند صاحب سند رسمی می شوند و صاحبان این منازل تا پایان سال فرصت بهره مندی از این طرح را دارند.

به گزارش ایلام ۵۳؛جعفر رفیعی معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان ایلام گفت: اکثر مناطق شهر ایلام از جمله مناطق کمربندی شرقی از خیابان شهید ربابه کمالی تا منطقه بلوار کارگر، اراضی شمالی بلوار شهید صدوقی، منطقه بانبور، منطقه بانبرز و هانیوان بیشترین مناطقی هستند که اراضی دولتی در آن ها تصرف شده اند و مردم فاقد سند مالکیت هستند و تمام کسانی که در محدوده قانونی شهر ایلام تا به حال نتوانسته اند تعیین تکلیف شوند می توانند به اداره راه و شهرسازی مراجعه و سند مالکیت خود را از دولت دریافت کنند.

وی افزود: این افراد برای بهره مندی از این طرح به ادارات راه و شهرسازی استان مراجعه کنند.

معاون حقوقی و املاک راه و شهرسازی استان ایلام گفت: بنا بر بند ک ماده ۱۱ چ قانون بودجه سال جاری مناطق مسکونی حاشیه شهر که سند ندارند  صاحب سند رسمی می شوند و صاحبان این منازل تا پایان سال فرصت بهره مندی از این طرح را دارند.

رفیعی گفت: کسانی که از اول فروردین سال ۹۴ به قبل در اراضی دولتی و خارج از طرح منزل مسکونی احداث کرده اند، به شرطی که فرم ج آن ها سبز و از ۲۰۰ متر به پایین می توانند از این طرح استفاده کنند‌.

پایان پیام/

اخبار مرتبط