پیشخوان » یادداشت ها
کد خبر : 267818
پنجشنبه - 10 آذر 1401 - 20:22
یادداشت؛

پایانی خوب برای ایران

طالب قلیجی؛این برد نه تنها سه امتیاز را در سبد امتیازت ایران در جام جهانی قرار داد بلکه یک برد قاطع را برای ملت و مردم ایران در مقابل دشمنان قسم خورده به ارمغان آورد که نشان دادند مردم ایران با وجود تمام نارضایتی ها ، مشکلات اقتصادی و تمام گلایه های درون خانوادگی کماکان دلبسته به این خاک ، پرچم و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

در مدت این چند ماه که از اغتشاشات و نا آرامی ها در کشور می گذرد دشمنان داخلی و خارجی با همه توان پای کار آمدند تا با خیال خام خود نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند. از ایجاد فضای رسانه مسموم با انتشار اخبار جعلی تا کشته سازی های کذب، آنها با تمام توان سعی در پیشبرد اهداف خصمانه خود داشتند و دشمنان خارجی که همیشه در تقابل با همدیگر بودند این بار بر سر این داستان با هم متحد شده بودند و از هیچ جرم و جنایتی نیز ابا نداشتند.

در کنار این دشمنان ، خیلی از خواص نیز فریب این فضا سازی ها کاذب را خورده و سهوا یا تعمدا وارد گود دشمنان شدند و تعداد اندک شماری از عوام نیز با تحریک مخالفان نظام و شبکه رسانه ای آنها فریب خورده و در مسیر دشمن قرار گرفتند.

یکی از مواردی که شبکه های معاند در این مدت مدام بر روی طبل تو خالی آن میکوبیدند موضوع جدایی ملت از نظام بود و مدام در ذهن جوانان و نوجوان القا میکردند که مردم از نظام جمهوری اسلامی نا امید و به صف دشمنان و اغتشاشگران پیوسته اند که مردم بصیر ایران در طی چندین راهپیمایی های که علیه این هنجارشکنان برگزار کردند نشان دادند با وجود مشکلات اقتصادی و گاها نارضایتی های که از عملکردها دارند ولی صف خود را از این افراد جدا میدانند. و اما باز هم شبکه های رسانه ای معاند کما فی سابق از پوشش اخبار مربوط به این راهپیمایی ها و انزجار های مردم چشم پوشی و برخلاف رسالت خبری خود هیچ تصویری از این گردهمایی ها بر روی خروجی رسانه های خود منتشر نمیکردند .

این دشمنان حتی با حمله به قهرمان ملی کشور سعی در تضعیف روحیه آنها و ملت داشتند و در مهمترین آوردگاه ورزشی یعنی مسابقات جام جهانی فوتبال که تیم ملی فوتبال ایران نیز با شایستگی در بین این ۳۲ قرار گرفته بود تمام انرژی و توان خود را پای تضعیف این تیم و نا امید کردن مردم از تیم ملی گذاشتند.

و اما به یکباره تمام معادلات تیم دشمن بهم خورد و ورق برگشت تیم ملی ایران در دومین دیدار خود در مقابل تیم قدرتمند ولز قرار گرفت در همان ابتدای بازی بازیکنان تیم فوتبال با خواندن سرود جمهوری اسلامی هم پاسخ کوبنده ای به این دشمنان دادند و هم نشان دادند که امروز بیشتر از هر روز با هم متحد هستند ایران در تمام دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و بالاخره در وقت های اضافه دو بار توپ را با تور دروازه ولز آشنا کرد و این تازه آغاز ماجرا بود.

بعد از پایان بازی مردم ایران در سرتاسر کشور با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به خیابان ها آمدند و ندای شادی سر دادند در شهر ایلام نیز به مانند سایر استان های کشور در حالی که باران شروع به باریدن کرده بود جمعیت زیادی با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران وارد خیابان های شهر شدند و در حالی که صدای ممتد بوق شادی مردم در خودروها گوش تمام دشمنان داخلی و خارجی را کر میکرد لحظه به لحظه بر جمعیت آنها افزوده میشد و این زیبایی زمانی دو چندان به چشم میامد که نیروهای امنیتی و نظامی کشور با چهره ی خندان و با روی گشاده در حال پخش شیرینی در بین مردم بودند و در شادی مردم سهیم می شدند.

و اما این آغاز با شکوه ، پایانی بود به یاوه گویی های دشمنان که مدام بر طبل نا امیدی ، اغتشاش ، خشونت و … میزدند آنها آنقدر عصبی شده بودند که دیگر نمیتوانستد این عصبانیت خود را نشان ندهند و نه تنها اخبار این بازی و شادی های مردم را نشان نمیداند بلکه به صراحت خشم خود را به زبان می آوردند به طور مثال کارشناس ایران اینترنشنال بعد بازی ایران با عصبانیت عنوان میکند : “به تیم ملی تبریک نمی‌گویم. حتی نمی‌توانم خسته نباشید بگویم” و این تنها نمونه ی از عصبانیت این دشمنان از پیوزی ملت ایران بود.

این برد نه تنها سه امتیاز را در سبد امتیازت ایران در جام جهانی قرار داد بلکه یک برد قاطع را برای ملت و مردم ایران در مقابل دشمنان قسم خورده به ارمغان آورد که نشان دادند مردم ایران با وجود تمام نارضایتی ها ، مشکلات اقتصادی و تمام گلایه های درون خانوادگی کماکان دلبسته به این خاک ، پرچم و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

و اما حالا نوبت به مسئولان است تا با تلاش بیشتر و اقدامات موثر قدم های بلندی را برای بر آورده کردن خواسته های به حق مردم در زمینه های اقتصادی بردارند و مزد اعتماد همیشگی این مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش بدهند.