رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
یادداشتی از سیدصادق نجات؛

مورموری جلوه‌گاه مدیران جهادی

این حضورها نشان داد، دوران مدیران ناکارآمد و پشت میز نشین به سر آمده و دوران تازه‌ای در مدیریت از نوع جهادی و انقلابی و در میان مردم شروع شده است.

سیدصادق نجات – فعال رسانه ای؛پس از بارش شدید و بی سابقه باران در شهر مورموری و طغیان رودخانه و جاری شدن سیل ویرانگر که حاصل بی تدبیری مسولان گذشته بوده، خسارات های زیادی به زیر ساخت ها، امکان، مغازه ها و احشام و… در مناطق روستایی و شهری وارد کرد که در این بحران های اقتصادی و معیشتی دل مردم را آزرد.

اما آنچه مقداری از مرهم دردهای مردم محروم مورموری کاست، حضور سریع و به موقع مسئولان استانی بود.

از تشکیل جلسه ستاد بحران استان در ساعت های پایانی شب، حضور جهادی فرماندار ویژه دهلران و نیروی های هلال احمر و شهرداری در ساعت ۳ بامداد، حضور استاندار ایلام، امام جمعه دهلران، مدیر حوزه علمیه دهلران تا حضور علیزاده در مورموری و لغو با وزیر راه و شهرسازی و حضور علی اکبر بسطامی رئیس مجمع نمایندگان استان.

این حضورها نشان داد، دوران مدیران ناکارآمد و پشت میز نشین به سر آمده و دوران تازه‌ای در مدیریت از نوع جهادی و انقلابی و در میان مردم شروع شده است.

اما حضورها باید همراه با دستاورد و منفعت برای مردم آسیب دیده باشد نه گزارش فعالیت،مورموری جلوگاه مدیران جهادی و دلسوزی بود که شوق خدمت دارند.

امیدواریم که این شوق خدمت و این روحیه جهادی تا پایان ماموریت پایدار باشد و تا زمانی که این روحیه در میان مدیران حفظ شود، مورد تقدیر و تشکر مردم قدرشناس خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط