فرهنگ
کد خبر : 226154
سه شنبه - 3 آبان 1401 - 12:46
گزارش؛

انعقاد قرارداد ۱۳ پروژه عمرانی در دانشگاه ایلام از ابتدای امسال

به گزارش ایلام ۵۳؛دکتر «مهدی ملکی» با اعلام این خبر، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم در حوزه تأسیسات زیربنایی، مدیریت مصرف منابع آبی و طرح جامع مدیریت سبز در دانشگاه، تعویض ۵۰۰ متر از خط لوله آزبست دانشگاه به قطر ۲۰۰ میلیمتر و جایگزینی آن با لوله فولادی، با اعتبار حدود ۹ میلیارد ریال شامل خرید لوله و اجرا است ، که در شهریور به اتمام رسید.

وی گفت:  در همین راستا نیز به منظور ساماندهی سیستم گرمایش بافت قدیمی دانشگاه، تعویض لوله‌های فولادی فرسوده کانال‌های تأسیساتی محوطه و ساختمان اداری و آموزشی دانشکده الهیات و معارف اسلامی با پیشرفت فیزیکی حدود ۹۵% در دست اقدام است، که انتظار می‌رود با تکمیل سایر تعمیرات این حوزه تا قبل از شروع فصل سرما، بخش اعظم سیستم گرمایش بافت قدیمی دانشگاه اصلاح  گردد.

مدیر دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه ایلام با اشاره به تکمیل بخش ناتمام طبقه اول سازمان مرکزی، تصریح کرد: اجرای این پروژه با زیربنای حدود ۳۰۰ متر مربع و با ۸  فضای اداری است که پیش بینی می‌شود تا پایان آبان تکمیل شود.

مدیر دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه ایلام  با اشاره به تعمیرات اساسی  سلف سرویس خواهران، گفت: صنعتی‌سازی آشپزخانه با اعتبار حدود۸ میلیارد  ریال و با پیشرفت فیزیکی حدود ۳۰% و فاز اول احداث زمین ورزشی روباز چند منظوره پردیس خواهران دانشگاه نیز با اعتبار حدود ۶ میلیارد  ریال با پیشرفت فیزیکی ۵۰%، از جمله پروژه‌های در دست اقدام است.

به گزارش ایلام ۵۳، به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام، ملکی تاکید کرد: تکمیل پروژه‌های دانشکده علوم پایه، توسعه دانشکده ادبیات و علوم انسانی و همچنین تکمیل محوطه‌سازی بوستان بلوط  نیز در دستور کار دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه قرار دارد.

انتهای پیام