رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

امام جمعه ایلام گفت: مردم انتظار دارند مشکلات کشور به صورت ریشه ای حل شود.

به گزارش ایلام۵۳؛حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: روزگاری در دوران دفاع مقدس حتی توان تامین سیم خاردار را نداشتیم، ولی امروز ۲۰ کشور در صف خرید پهبادهای کشورمان هستند.

وی گفت: سال ۵۷ حدود ۱۷۵۰ پزشک عمومی هندی، فیلیپینی و پاکستانی در کشورمان حضور داشتند ولی امروز روزانه حدود ۵۰۰ بیمار از کشورهای همسایه و حتی اروپایی برای درمان و جراحی به ایران سفر می‌کنند که مایه مباهات است.

وی افزود: البته بیان این افتخارات باعث نمی‌شود مشکلات بیکاری، تورم و گرانی را نبینیم، مردم انتظار دارند به این مسائل به صورت ریشه‌ای پرداخته شود و مدیران با جدیت بیشتری آنها را دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه جاسوسی و مزدوری برای دشمنان از منفورترین اعمال در نزد ملت ایران است، تاکید کرد: کسانی که آمبولانس و ماشین آتش نشانی را آتش زده و پلیس حافظ امنیت را به آتش می کشند و تصاویر آن‌را برای رسانه‌های بیگانه ارسال می‌کنند از منفورترین افراد در پیشگاه ملت ایران هستند.

امام جمعه ایلام اظهار داشت: درخت تناور انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته چنان مستحکم شده است که ممکن است در این اغتشاشات تعدادی از برگ‌های آن بریزد، ولی نه تنها به شاخه‌ها آسیبی نمی‌رساند، بلکه ریشه انقلاب به هیچ وجه در دسترس معاندان داخلی و خارجی قرار نمی‌گیرد.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به شعار زن، زندگی، آزادی گفت: نوجوانان و جوانان سرنوشت شوم زنانی که ابتدای انقلاب به حزب کومله پیوستند و امروز تعدادی از آنها در برخی کشورها در کاباره‌ها حضور ذلت باری دارند، مورد عبرت قرار دهند.

اخبار مرتبط