رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

بهرام نیا با بیان اینکه هیچ مماشاتی با اخلالگران و اغتشاشگران صورت نخواهد گرفت و در این خصوص عدالت و عدالت محوری را نصب العین قرار خواهیم داد، گفت: در جریان اغتشاشات اخیر ۱۸۰ نفر از آشوبگران بازداشت شده اند.

به گزارش ایلام ۵۳ به نقل از خبرگزاری شبستان؛ « حسن بهرام نیا » در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه عملکرد نیروی انتظامی  مقتدرانه و صبورانه بود، اظهار کرد: نیروهای فراجا حتی مورد ضرب و شتم آشوبگران قرار گرفتند اما حاضر نشدند صدمه ای به اغتشاشگران بزنند که نشان از مردمداری و سعه صدر آنهاست.

وی با بیان اینکه هیچ مماشاتی با اخلالگران صورت نخواهد گرفت و در این خصوص عدالت و عدالت محوری را نصب العین قرار خواهیم داد، گفت: در اجتماعات بزرگ مردمی استان در نقاط مختلف استان و به ویژه مرکز استان، آحاد مردم با پوشش های مختلف حضور یافتند و اعلام کردند که ما دنبال امنیت هستیم و انزجار خود را از حرکات عده ای مزدور که در آنسوی مرزها به آنها خط داده می شود، اعلام کرده و جواب اغتشاشگران را دادند.

استاندار ایلام در اجتماعات بزرگ مردمی در محکومیت اهانت اغتشاشگران به ساحت مقدس اسلام و قرآن و  تخریب اموال عمومی، مردم با سلیقه های مختلف در میدان حاضر شدند، افزود: جوانان ما باید مراقب تبلیغات سوء دشمنان نظام و انقلاب باشند چرا که آنان تنها اصل نظام را هدف قرار داده اند، خانواده ها نیز باید هوشیار باشند و جوانانی که تحت تاثیر مزدوران قرار می گیرند را نصیحت کنند و مراقب باشند که نسل جوان در دام این تبلیغات سوء قرار نگیرند.

بهرام نیا بیان کرد: عملکرد نیروی انتظامی در مقابل اغتشاشگران، بسیار مقتدرانه و صبورانه بوده و با حلم و مدیریت خود حضور پیدا کردند، حتی مورد ضرب و شتم آشوبگران هم قرار گرفتند اما حاضر نشدند صدمه ای به اغتشاشگران بزنند که نشان از مردم داری و سعه صدر آنهاست.

وی تصریح کرد: در جریان اغتشاشات اخیر، حدود ۱۸۰ نفر دستگیر و  تحت پیگرد قانونی قرار دارندکه با عدالت با آنها برخورد خواهد شد، البته افراد کم تقصیر با بررسی های انجام شده و قرار وثیقه به مرور آزاد خواهند شد و آنچه که این افراد به بیت‌المال لطمه زدند قطعاً در تصمیم گیری و صدور احکام قضایی آنها تاثیر گذار خواهد شد.

استاندار ایلام ابراز کرد: ادارات و سازمان‌ها و حتی بخش خصوصی به خاطر خسارت جانی و مالی وارده، در دادگستری اقامه دعوی کردند و قطعاً این اقامه دعوی در صدور حکم اشخاص به ویژه آنهایی که عامل موثر و منشا اولیه بودند، تاثیر خواهد داشت و با آشوبگران با نصب العین قرار دادن عدالت، و عدالت محوری مماشاتی صورت نخواهد گرفت و با قدرت پای کاریم  و حکم متناسب با نوع جرم صادر خواهد شد.

پایان پیام

اخبار مرتبط