پیشخوان
کد خبر : 204052
دوشنبه - 28 شهریور 1401 - 09:06

بیش از ۴ هزار خدمات بهداشتی و درمانی پالایشگاه گاز ایلام به زائران اربعین

به گزارش ایلام ۵۳، روح اله نوریان گفت: این خدمات شامل: تزریقات، سرم تراپی، تست فشار خون، معاینه و ویزیت، ارائه خدمات دارویی، بخیه و پانسمان، اکسیژن تراپی، تست قند خون و غیره بوده که توسط همکاران درمانگاه طب صنعتی و HSE شرکت پالایش گاز ایلام به زائران اربعین ارائه شده است.

وی اظهار داشت: بیش از ۷۰ قلم دارویی توسط بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور تأمین و در اختیار همکاران درمانگاه و HSE این پالایشگاه برای خدمات رسانی به زائران اربعین قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه این خدمات بهداشتی و درمانی در مسیر رفت و برگشت زوار اباعبدالله الحسین (ع ) ارائه شده است، تصریح کرد: علاوه بر این خدمات، یک دستگاه کانکس مجهز به همراه امکانات پزشکی و دو تخت بستری و یک دستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات پزشکی در موکب های این پالایشگاه مستقر شده است.

نوریان خاطرنشان کرد: بیشتر مشکلات مراجعین شامل سرماخوردگی، دردهای اسکلتی و عضلانی، مشکلات گوارشی، آفتاب سوختگی، مشکلات بینایی، ضعف و بی حالی، تاول زدگی و جراحات ناشی از پیاده روی در ناحیه پا بوده که خوشبختانه توسط همکاران درمانگاه طب صنعتی این پالایشگاه مداوا و به سفر معنوی خود ادامه دادند.