رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

پروژه آبرسانی به ۸ روستای مجتمع کلکین شهرستان ملکشاهی با دستان برادر دو شهید افتتاح شد.

به گزارش ایلام ۵۳ به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب استان ایلام؛ با حضور معاون عمرانی استاندار ایلام، امام جمعه شهرستان، مدیرعامل آبفای استان و جمعی از مدیران کل و مسئولین محلی، پروژه آبرسانی به ۸ روستای مجتمع کلکین شهرستان ملکشاهی افتتاح شد.
مدیرعامل آبفای استان در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، مجموعه اقدامات شرکت را در راستای اهداف دولت کار و کرامت برشمرد و گفت: خدمترسانی به مردم علاوه بر اجر اخروی، زمینه رضایتمندی از نظام را در پی خواهد داشت.
پرویز ناصری افزود: این پروژه شامل شش مخزن بتنی به حجم ۶۳۰ مترمکعب، ۱۸ کیلومتر خط انتقال، دو ایستگاه پمپاژ و یک کیلومتر نیروسانی است.
وی با تقدیر از بنیاد علوی شهرستان ملکشاهی تصریح کرد: این پروژه به نوعی هدیه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به مردم شهیدپرور ملکشاهی است چراکه اعتبارات لازم برای اجرایی شدن آن از محل هدایای مقام معظم رهبری و از سوی بنیاد علوی شهرستان ملکشاهی تامین و پرداخت شده است.
ناصری در پایان خاطرنشان ساخت: در راستای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمترسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
لازم به ذکر است با افتتاح این پروژه جمعیت بالغ بر ۱۰۰۰ نفر از آب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

اخبار مرتبط