رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
  • جمعه 21 مرداد 1401 - 14:14
  • کد خبر : 203828
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : برندگان مسابقه فرهنگی نقاشی یادواره شهید داریوش رضایی نژاد شرکت گاز استان ایلام معرفی شدند

سرپرست شرکت گاز استان ایلام گفت: این مجموعه در سالروز شهادت دانشمند جوان هسته‌ای کشور ” شهید داریوش رضایی‌نژاد” مسابقه فرهنگی نقاشی با موضوع دستاوردهای علمی، دانش‌بنیان، نظامی و غیره جمهوری اسلامی ایران در قالب یادواره دانشمند شهید هسته‌ای داریوش رضایی‌نژاد برگزار کرده بود که امروز طی آئینی و با حضور مدیرکل بنیاد‌‌شهید و امور ایثارگران استان، نفرات برگزیده انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ محمود کشاورز افزود: شرکت گاز ایلام به مناسبت نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام‌معظم رهبری‌(مدظله العالی) به سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین و نیز یازدهمین سالگرد شهادت دانشمند جوان هسته‌ای استان ایلام “شهید داریوش رضایی‌نژاد” و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان با موضوع دستاوردهای دانشمندان جوان ایران اسلامی برگزار کرد و خوشبختانه مورد استقبال عمومی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه شرکت گاز استان ایلام به منظور قدردانی از شرکت کنندگان در این مسابقه فرهنگی، به قید قرعه و طی مراسمی، به پنج نفر از برگزیدگان جوایزی نفیس اهدا خواهد کرد، اظهار داشت: برگزیدگان می‌توانند با در دست داشتن کپی شناسنامه برای دریافت جوایز به واحد روابط عمومی این شرکت مراجعه کنند.
سرپرست شرکت گاز استان با اشاره به اینکه این مجموعه ۵ عدد گوشی هوشمند اندروید ساخت داخل به برگزیدگان اهداء می‌کند، تصریح کرد: برگزیدگان این مسابقه ” الینا ولیان، روناک یوسفی، هانا زرگوش ، کارن پور‌حسن و دنیا شکری هستند که این افراد می‌توانند برای دریافت جوایز به واحد روابط عمومی این شرکت مراجعه نمایند.
کشاورز هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی نسل نوجوان امروزی با فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و اظهار داشت: با زبان هنر بهتر می‌توان نسل نوجوان امروزی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کرد.
گفتنی است در پایان این مراسم از سوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تمثال مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به سرپرست شرکت گاز استان ایلام اهداء شد.

اخبار مرتبط