رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • سه شنبه 11 مرداد 1401 - 13:26
  • کد خبر : 203788
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : شروع فرایند تبدیل وضعیت ایثارگران پتروشیمی ایلام
مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام؛

شروع فرایند تبدیل وضعیت ایثارگران پتروشیمی ایلام

مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام از آغاز فرایند تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شرکت پتروشیمی ایلام طبق دستورالعمل هلدینگ خلیج‌فارس خبر داد.

به گزارش ایلام۵۳،حسن نجفی‌سمنانی در دیدار با جمال اسدی ؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بیان اینکه از ابتدای تصویب طرح تبدیل وضعیت ایثارگران در کشور ، کمیته ویژه ایثارگران در پتروشیمی ایلام تشکیل شد گفت:اجرای این طرح طبق دستورالعمل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس آغاز شده است.
وی افزود: با اجرای این طرح قطعا نیروها‌ی ایثارگر قرارداد معین و شرکتی پیمانکاری مستمر و جاری تبدیل وضعیت خواهند شد.
نجفی‌سمنانی با اشاره به اینکه توسعه‌ی فردای استان در گرو موفقیت صنایع پتروشیمی است افزود: راه‌اندازی واحد الفین بدون حضور خارجی و با تلاش متخصصان استان ایلام نقش مهمی در توسعه و تحول استان خواهد داشت.
نجفی‌سمنانی ادامه داد: حسب وظیفه سازمانی و تاکید استاندار محترم انجام مسئولیت‌های اجتماعی از الزامات و تعهدات پتروشیمی است و بر این اساس پروژه‌هایی در دست طراحی است که با مصوبه هیأت مدیره شرکت به مرحله‌ی اجرا خواهد رسید.
وی جابجایی رکورد تولید اتیلن در ابتدای سال و ثبت رکورد تولید ۴۶ تن پلی‌اتیلن سنگین در ساعت را لبیک صنعتگران جهادی پتروشیمی ایلام به شعار سال عنوان کرد و ادامه داد:این صنعت به دنبال تقویت جایگاه ملی و بین‌المللی خود با ارائه محصول‌های باکیفیت و‌ متنوع است.
در این نشست، جمال اسدی مدیر کل بنیاد شهید استان با تقدیر از توجه ویژه مدیرعامل پتروشیمی ایلام به مقوله ایثار و شهادت گفت:شهدای والامقام و ایثارگران در مکتب اسلام از جایگاه رفیع و ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی با تاکید بر اجرای قانون حداقل ۲۵ درصد سهمیه جذب نیروهای ایثارگر در دستگاه‌های اجرایی گفت:یکی از مهم‌ترین معضلات و مشکلات پیش‌روی بنیاد شهید اشتغال فرزندان ایثارگر است.
اسدی کسب رضایت‌مندی نسبی خانواده‌های ایثارگر را دغدغه‌ی این نهاد عنوان کرد و افزود:تبدیل وضعیت شاغلان شرکت پتروشیمی ایلام می‌تواند امنیت شغلی این نیروها را به دنبال داشته باشد.
به گزارش ایلام رویداد، در این نشست معاونین و کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و اعضای کمیته ایثارگران پتروشیمی ایلام نیز حضور داشتند و به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند.

اخبار مرتبط