پیشخوان
کد خبر : 203783
سه شنبه - 11 مرداد 1401 - 11:25
سرپرست شرکت گاز استان ایلام؛

بیش از دو‌هزار مشترک جدید در نقاط مختلف شهری و روستایی ایلام جذب شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ محمود کشاورز با بیان اینکه تاکنون ۱۱۹ هزارو ۵۸۸ انشعاب عملک نصب شده‌است، افزود: شرکت گاز استان در راستای تحقق اهداف کیفی و کمی سال‌جاری اقدامات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف گازرسانی انجام داده و تاکنون ۵ هزارو ۴۲۴ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع در مناطق مختلف استان اجرا نموده است.
وی با بیان اینکه این شرکت ضمن تحقق تمامی تعهدات گازرسانی، نقش مهمی در توسعه هرچه بیشتر در اقصی نقاط استان ایفا نموده است، اظهار داشت: در راستای گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های استان در سه‌ماهه سا‌جاری تاکنون ۸۰ کیلومتر شبکه توزیع اجرا و در این مدت برای گازرسانی به صنایع، محور‌های صنعتی و CNG ها، یکهزارو و ۶۰۰ متر شبکه توزیع و ۲ هزار متر شبکه تغذیه انجام شده است.
سرپرست شرکت گاز استان به وضعیت مطلوب خدمات گازرسانی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان اشاره و تصریح کرد: به‌رغم مشکلات و چالش‌های پیشرو اعم از محدودیت منابع مالی، افزایش هزینه‌های کالا هیچ خللی در روند اجرای پروژه‌های گازرسانی در این استان وجود نداشته است.
کشاورز با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۹۹۰ انشعاب علمک در مناطق شهری و روستایی استان نصب شده‌است، خاطرنشان کرد: در سه‌ماهه نخست سال‌جاری برای گازرسانی به مناطق روستایی استان ۷۰ کیلومتر شبکه توزیع انجام گردیده است.