رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • دوشنبه 3 مرداد 1401 - 20:33
  • کد خبر : 203744
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : تقدیر معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام

در پی بازدید هفته گذشته معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور از تصفیه خانه و تاسیسات سد ایلام، سردار رحیمی مجموعه اقدامات انجام پذیرفته در این حوزه ها را در خور تقدیر دانست و امروز طی مراسمی از مدیرعامل آبفای استان تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛ در پی بازدید هفته گذشته معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور از تصفیه خانه و تاسیسات سد ایلام، سردار رحیمی مجموعه اقدامات انجام پذیرفته در این حوزه ها را در خور تقدیر دانست و امروز طی مراسمی از مدیرعامل آبفای استان تقدیر نمود.

در این مراسم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی و با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در آبفای استان در راستای پدافند غیرعامل گفت: تاسیسات آب و فاضلاب از زیرساختهای حیاتی و حساس استان بوده و این شرکت برای اجرای سیاستها، اصول و ملاحظات پدافندی تلاش نموده تا خللی در ارائه خدمات به مردم بوجود نیاید.

پرویز ناصری افزود: در اجرای مطالعات پدافند غیرعامل، جایگزینی سیستم های کلرزنی گازی با سامانه گندزدایی نوین و ایمن بر اساس سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در دستور کار این شرکت قرار گرفته که بر همین اساس در سنوات گذشته چندین مرکز سامانه گندزدایی گازی با سامانه‌های نوین و ایمن جایگزین شدند.

وی اظهار داشت: خرید و راه اندازی دستگاه بسته بندی آب، تعمیر و راه‌اندازی تانکرهای آبرسانی سیار، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مانورهای آماده سازی پدافندی نظیر مانور رزمایش قطع برق و تست آماده به کاری ژنراتورهای برق اضطراری، مانور اطفا حریق و همچنین مانور بکارگیری دیزل ژنراتورها از جمله اقدامات شرکت در راستای پدافند غیرعامل می‌باشد.

ناصری تصریح کرد: در همین راستا سرویس و آماده بکار نمودن مولدهای برق اضطراری و اتاق‌های مربوطه، تجهیز خودرو عملیاتی، انبار و دفتر ستاد فرماندهی مدیریت بحران ، احداث و راه اندازی جایگاه سوخت و تجهیز دیزل ژنراتورها به مخزن سوخت یدک از دیگر اقدامات شرکت آبفای استان می باشد.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن ابراز رضایت از عملکرد شرکت در راستای تامین آب بهداشتی و سالم و رعایت الزامات و ملاحظات پدافندی، از نهادینه سازی فرهنگ و اولویت بخشیدن به اقدامات عملی پدافند غیرعامل در اجرای طرح ها و برنامه‌های مصون سازی، تاب آوری و ایمنی بخشی زیرساخت‌ها تقدیر نمود.

لازم به ذکر است در پایان با اهدای لوح از مجموعه اقدامات شرکت در زمینه پدافند غیرعامل تقدیر به عمل آمد.

در این لوح تقدیر خطاب به مدیرعامل آبفای استان آمده است: امید است در ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تاسی از منویات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره در مسیر پیشرفت و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران، به ویژه ارتقا سطح توانمندی و تحقق ماموریت‌های سازمان پدافند غیرعامل موفق و موید باشید.

اخبار مرتبط