رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
  • یکشنبه 2 مرداد 1401 - 10:47
  • کد خبر : 203734
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : بیش از ۳۰ مناقصه و پیمان سپاری برای گازرسانی به مناطق مختلف ایلام انجام شد

سرپرست شرکت گاز استان ایلام گفت: در سال‌جاری بیش از ۳۰ مناقصه بزرگ و متوسط برای گازرسانی به مناطق شهری و روستایی ایلام و همچنین خرید کالاها و تعمیرات انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ محمود کشاورز افزود: این مناقصات برای تاُمین گاز شهری و روستایی و خدمات بهره‌برداری و پشتیبانی و همچنین خرید کالاهای پروژه‌ای و پشتیبانی در شهرها و روستاهای استان در مناطقی همچون شهرستان آبدانان، مهران، هلیلان، چرداول و دره‌شهر و روستاهای تابعه برنامه‌ریزی شده است.
وی با بیان اینکه ارزش کل مصوبات صادره برای برگزاری مناقصات سال‌جاری بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال می‌باشد، اظهار داشت: فرآیند این مناقصات در شهرستان‌های استان جهت گازرسانی به روستاها و همچنین احداث خط انتقال سیروان از کارخانه سیمان تا خط انتقال صادراتی و پروژه GIS شهر ایلام انجام گرفته‌اند.
کشاورز تصریح کرد: شرکت گاز استان ایلام در سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستاد) در حوزه معاملات جزء و متوسط به روش اعلان عمومی، بیش ۵۰ واگذاری در امورات خرید، تعمیرات و بخش خرید خدمت اقدام نموده است.
سرپرست شرکت گاز استان گفت: این شرکت برای شفاف‌سازی در مناقصات و فرآیند انتخاب پیمانکار و واگذاری پیمان از طریق سامانه الکترونیک دولت (ستاد) و همچنین پایگاه اطلاع رسانی مناقصات کشور و درج آگهی در روزنامه‌های سراسری و همچنین از بخشنامه‌های سازمان مدیریت و بخشنامه وزارت نفت جهت تعیین دامنه مناسب‌ترین قیمت استفاده می کند.
وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری جهت رفع نیازهای مردم شریف استان در زمینه‌های گازرسانی و خدمات بهره‌برداری ۵۰ مناقصه بزرگ دیگر برگزار شود.

اخبار مرتبط