رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان از تلاش شبانه روزی مجموعه راه و شهرسازی، راهداری و پیمانکاران برای تردد راحت و ایمن زائرین در زمان اربعین خبر داد.

حامد گنجی – خبرنگار ایلام ۵۳ ، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در دیدار با فرماندار مهران و بازدید از محور ایلام – مهران – پایانه مرزی گفت: تا چند روز آینده ۴ کیلومتر دیگر از بزرگراه ایلام- مهران در محدوده روستای بانروشان با اجرای لایه دوم آسفالت به بهره برداری خواهد رسیدو دو کیلومتر دیگر نیز بعد از تقاطع روستای چم آب تا اربعین تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت، ضمن اینکه پل کیلومتر ۵۶ منطقه کنجانچم در مسیر رفت این بزرگراه تکمیل و نقاط پر حادثه این منطقه حذف و ۲۰ کیلومتر از آسفالت بزرگراه ایلام مهران نیز اصلاح و مورد روکش مجدد آسفالت قرار می گیرد.

عبدالله بهادری افزود: تونلهای در حال احداث و تکمیل محور ایلام مهران به علاوه مسیرهای ورودی و خروجی این تونلها برای عبور اضطراری آماده خواهند شد و کار تکمیل این تونلها (لاینینگ، زیرسازی، روسازی مسیر آنها، روشنایی و …) بعد از ایام ترافیک اربعین ادامه خواهد یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد: مسیر اصلی تقاطع غیر همسطح صالح آباد نیز تا اربعین سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و تکمیل کامل این تقاطع تا پایان سال به انجام می رسد.

وی در خصوص شش بانده شدن مسیر مهران تا پایانه برکت گفت: عمده عملیات اجرایی شش بانده شدن این مسیر و افزودن یک مسیر برای عبور افراد پیاده به انجام رسیده و تلاش خواهد تا اربعین بتوانیم با افزودن دو باند به ۴ باندقبلی این مسیر (مهران – پایانه برکت) زمینه تردد خودروهای عمومی و اتوبوسها به این پایانه را تسهیل نماییم.

بهادری بیان داشت: عملیات اجرایی دو تقاطع غیر همسطح سه راهی امام زاده سید حسن و سه راهی آذر نیز در حال اجرا است که با پرداخت خسارت و رفع معارضین محلی و تأمین اعتبار روند اجرای این تقاطع ها نیز به زودی تسریع می شود.

اخبار مرتبط