رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • پنجشنبه 23 تیر 1401 - 15:46
  • کد خبر : 203715
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : دیدار مدیرعامل آبفا استان ایلام با پرسنل امور آبفای شهرستان ایوان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به همراه معاونین شرکت با پرسنل امور آبفای شهرستان ایوان دیدار و از تلاش پرسنل این شهرستان در جهت فعالیت‌های انجام شده تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛ پرویز ناصری در یک فضای صمیمی با کارکنان امور آبفای شهرستان ایوان به گفتگو نشست و با قدردانی از زحمات پرسنل این شهرستان گفت:
آبفا یک دستگاه خدمات رسان است و شبانه روز باید پای کار باشیم.

وی افزود: با فعالیت‌های صورت گرفته خوشبختانه شهرستان ایوان به نسبت باقی شهرستان‌ها، کمتر دچار تنش آبی است که امید داریم به همین منوال بتوانیم تابستان را با کمترین چالش آبی سپری نماییم.

وی در ادامه تکریم ارباب رجوع، تامین پایدار آب برای مردم، نظم در امور اداری، مالی، حفظ و صیانت از اموال شرکت، برخورد با انشعابات غیرمجاز و … را سرلوحه اقدامات و منشور کاری کارکنان آبفای استان برشمرد.

ناصری با تاکید بر کسب درآمدهای قانونی بیان داشت: با توجه به بالا بودن هزینه‌های تأمین و توزیع آب شرب، وصول مطالبات و کسب درآمدهای قانونی از مهم‌ترین عوامل در توانمندسازی شرکت در امر ارائه خدمات مطلوب به مردم است که در این راستا از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل آبفای استان با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز باید شناسایی و مشترکان پرمصرف، جریمه شوند اظهار داشت: استفاده غیرمجاز از شبکه‌های آبرسانی علاوه بر اینکه جرم بوده و مشمول جریمه است، موجب تضییع حقوق دیگر مشترکین، وارد آمدن خسارت به تاسیسات آبرسانی و تحمیل هزینه به شرکت آبفا خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه افزایش دمای هوا و افزایش مصرف آب، از شهروندان تقاضامندیم در مصرف آب صرفه‌جویی نموده تا بتوانیم تابستان امسال را بدون بحران آب پشت سر گذاریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پایان تاکید نمود: برای رشد و ارتقای شرکت، باید همدلی، صمیمیت و برادری در بین همکاران برقرار باشد.

لازم بذکر است که در این دیدار پرسنل امور آبفای شهرستان ایوان به بیان مسائل و مشکلات، نقاط ضعف و قوت حوزه کاری خود پرداختند و مدیرعامل و معاونین شرکت به سؤالات مطروحه پاسخ گفتند.

اخبار مرتبط