پیشخوان
کد خبر : 203709
چهارشنبه - 22 تیر 1401 - 23:32
گزارش؛

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با مدیرکل امور مالیاتی استان

به گزارش ایلام۵۳؛به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛ پرویز ناصری ضمن ارایه اهم فعالیتهای صورت گرفته در حوزه تامین آب آشامیدنی در شهرها و روستاهای استان گفت: شرکت آبفا ایلام به صورت شبانه روزی مشغول خدمات‌رسانی به مردم شهرها و روستاهای استان می باشد و تمام تلاش خود را جهت کاهش مشکلات آبرسانی انجام می دهد.

وی با اشاره به کاهش نزولات جوی و بارندگی ها در سال جاری گفت: اگر همه، صرفه جویی و مصرف بهینه را سرلوحه کار خود قرار دهیم امید داریم تابستان را با کمترین چالش آبی پشت سر بگذاریم.
وی با تأکید بر اهمیت تعامل بین شرکت آب و فاضلاب و امور مالیاتی، اظهار داشت: ایجاد تعامل بین دستگاه‌های دولتی و خدمترسان نیاز است و اگر دستگاه‌ها با یکدیگر نزدیک و همراه شوند مسلما خدمات به مردم مضاعف می شود.

«هیبت‌الله محسنی‌مقدم»، مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از فعالیت‌های شرکت آبفای استان، تاکید کرد: همه مسئولان مالیاتی استان موظف هستند در رفع مشکلات شرکت و سازمان ها و در راستای تحقق افزایش تولید و خودکفایی کشور، تلاش کنند.

در این دیدار مدیرکل مالیاتی استان، پرداخت بموقع مالیات را عامل توسعه کشور برشمرد و اظهار داشت: عدالت اجتماعی ایجاب می‌کند وصول مالیات از  صاحبان ثروت و درآمد بالا بصورت کامل تحقق یابد تا برای توسعه و آبادانی جامعه هزینه گردد.