رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از تدارک بیش از ۱۲۵ پایگاه برای جمع آوری نذورات قربانی مردم این استان در روز عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایلام ۵۳، رضا طاهری بیان کرد: این تعداد پایگاه در محل دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری ،مراکز عمومی و خصوصاً در کشتارگاههای و محل های ذبح دام راه اندازی شده اند.

وی همچنین گفت: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده در روز عید سعید قربان حداقل تعداد ۱۵۰۰ رأس دام قربانی جمع آوری و یا خریداری شده در نقاط گوناگون استان پس از ذبح و بسته بندی که با حضور ناظر شرعی و نماینده دامپزشکی صورت می گیرد بلافاصله در بین خانواده های نیازمند استان توزیع می شوند.

طاهری باعنوان اینکه بر اساس پیش بینی ها حداقل بیش از نیمی از خانواده های مددجوی تحت حمایت این نهاد به تعداد بیش از ۲۰ هزار خانوار شامل: خانواده های دارای فرزند یتیم، خانواده های دارای بیمار صعب العلاج و بستری در منزل و نیز خانواده های دارای جمعیت زیاد در اولویت دریافت نذورات قربانی هستند تصریح کرد: به هر یک از این خانواده ها بسته های گوشت حدود ۲ کیلوگرمی تحویل خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه برای برخورداری خانواده های نیازمند بیشتری از نذورات قربانی، نیازمند مشارکت بیشتر مردم نوع دوست استان برای اهدای نذورات هستیم گفت: علاوه بر مکانها و پایگاههای جمع آوری نذورات قربانی کد آنی پرداخت #۰۸۴۱۸۸۷۷*و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۵۰۰۳۰۳۵۴ آماده دریافت کمک ها و نذورات مردم نوع دوست استان در روز عید سعید قربان است.

اخبار مرتبط