رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
  • یکشنبه 12 تیر 1401 - 13:59
  • کد خبر : 203665
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : مدیرعامل جدید هلال احمر ایلام منصوب شد.

صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جدید هلال احمر استان ایلام برگزار شد.

به گزارش ایلام۵۳؛نامدار عبدالهیان معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر در آیین معارفه مدیرعامل جدید هلال احمر ایلام گفت:محور تمام فعالیت های جمعیت هلال احمر نیروی انسانی ماهری است. امروز تیم مدیریت جدید به شدت به دنبال ساماندهی این نیروها بخصوص امدادگران و نجاتگران است.

وی گفت:مهمترین ویژگی هایی که جمعیت هلال احمر را از سایر جمعیت ها متفاوت نموده مردم نهاد و ارزشی بودن است زیرا این جمعیت مهم توسط مردم اداره و مدیریت می شود،خدمت در جمعیت هلال احمر، خدمت از جنس عشق علاقه و محبت به همدیگر و فداکاری است و این جمعیت را با سایر دستگاه‌ها متمایز می‌کند.

عبدالهیان با تقدیر از زحمات مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان، از مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان خواست تا امورات مربوطه را براساس بیانیه گام دوم انقلاب و استفاده حداکثری از قشر جوان پیش ببرد.

علی اصغر علی اکبری مدیرعامل پیشین جمعیت هلال احمر استان گفت: در ایام کرونا جمعیت هلال احمر ایلام در بحپ واکسیناسیون، کنترل ورودی و خروجی شهرها و… در کنار سایر دستکاه های خدماترسان بوده است.

وی گفت: از اقدامات این نهاد میتوان به توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در ایام کرونا اشاره داشت.

غلامرضا علی محمدی مدیرعامل جدید هلال احمر استان گفت:داوطلبان و خیرین ولی نعمتان جمعیت هلال احمر هستند. از همه ظرفیت‌های داخل و خارج سازمان جهت پیشرفت پیشبرد اهداف بشردوستانه سازمان هلال احمر استفاده خواهیم کرد.

در پایان این مراسم از زحمات علی اصغر علی اکبری تقدیر و غلامرضا علی محمدی به عنوان مدیرعامل جدید هلال احمر استان منصوب شد.

 

اخبار مرتبط