رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • شنبه 11 تیر 1401 - 19:02
  • کد خبر : 203657
  • اقتصاد
  • چاپ خبر : ادارات و دستگاه‌های اجرایی پرمصرفی که دیزل ژنراتور ندارند در اولویت خاموشی هستند

مد‌یرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام بر رعایت الگوهای مصرف برق در ادارات تاکید کرد و گفت: در صورت محدودیت تامین برق در ادارات، اولویت با دستگاهی است که علاوه بر عدم رعایت الگوهای مصرف فاقد دیزل ژنراتور خودتامین است.

به گزارش ایلام ۵۳،مد‌یرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام بر رعایت الگوهای مصرف برق در ادارات تاکید کرد و گفت: در صورت محدودیت تامین برق در ادارات، اولویت با دستگاهی است که علاوه بر عدم رعایت الگوهای مصرف فاقد دیزل ژنراتور خودتامین است.

“ولی‌اله ناصری” با اشاره به قطع برق۱۲ دستگاه اجرایی در روز شنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱، اظهار داشت: این دستگاه‌ها، ادارات‌ و شرکت‌ها به دلیل عدم رعایت الگوهای مصرف در محیط کار با قطع برق مواجه شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با تاکید بر اینکه طبق مصوبه هیئت محترم وزیران و به دنبال کاهش ساعت کاری، دستگاه‌ها موظف به کاهش ۳۰ درصدی میزان مصرف در ساعات اداری و ۶۰ درصد در ساعت‌های غیراداری هستند، افزود: متاسفانه ۱۲۵ اداره و دستگاه اجرایی در استان ایلام این مصوبه را رعایت نکرده اند، علاوه بر این تنها ۳۰ درصد از این دستگاه‌ها مجهز به دیزل ژنراتور متناسب با نیاز مصرف و آماده بکار هستند.

وی با بیان اینکه ادارات باید از ساعت ۱۳ تمام سیستم‌های سرمایشی را خاموش کنند، تصریح کرد: دستگاه‌ها باید مجهز به دیزل ژنراتور باشند تا در صورت قطع برق در انجام امور مردم اختلالی پیش نیاید.

دکتر ناصری خاطر نشان کرد: صرفه جویی در ادارات با تنظیم کردن سیستم سرمایشی روی دمای آسایش(۲۵ درجه)، کاهش مصرف برق با استفاده از روشنایی طبیعی و همچنین هوشمند کردن موتورخانه محقق می‌شود.

وی بر خودتامینی دستگاه‌ها و ادارات در مصرف برق و ارائه خدمت به مردم، تاکید کرد و گفت: در دور اول به اداراتی که مصرف بالا دارند، تذکر می‌دهیم و در صورت تکرار، مجبور به قطع برق آنان هستیم.

اخبار مرتبط