رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • شنبه 11 تیر 1401 - 16:50
  • کد خبر : 203648
  • اقتصاد
  • چاپ خبر : ارتباط مستمر با دیوان محاسبات باعث اجرای تکالیف قانونی شرکت می شود

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: اجرای صحیح و به موقع تکالیف قانونی این شرکت با ارتباط مستمر با دیوان محاسبات محقق می شود.

به گزارش ایلام۵۳، روح اله نوریان در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان اظهار داشت: نظرات و مشاوره های کارشناسی بازرسان دیوان محاسبات از سال های گذشته تاکنون موجب بهبود عملکرد این واحد صنعتی در اجرای تکالیف قانونی شده است.

وی از رشد محصولات تولیدی در چند سال گذشته و طی دو ماه قبل خبر داد و افزود: طی دو ماه گذشته تولید گاز اتان ۱۵۰ درصد و گاز مایع خام نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۳ درصد رشد داشته که این مهم در راستای تحقق نامگذاری چند سال اخیر مقام معظم رهبری در راستای تولید بوده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه با تلاش و کوشش همکاران و در راستای تحقق نامگذاری سال، میزان تولیدات پنجگانه این شرکت در سال گذشته نسبت به سال ماقبل افزایش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: با وجود رشد و پایداری تولید، بیش از ۵ میلیون ساعت کارکرد بدون حادثه داشته ایم که این نشان از رعایت قوانین و مقررات ایمنی و پدافند غیرعامل بوده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳ محصول تولیدی این واحد صنعتی به پتروشیمی ایلام ارسال می شود، گفت: با ارسال خوراک پایدار و کافی، تعهدات این واحد صنعتی به شرکت پتروشیمی ایلام محقق و باعث پایداری تولید در زنجیره پائین دستی پالایشگاه خواهد شد.

نوریان به اقدامات موثر انجام شده در حوزه مدیریت انرژی اشاره کرد و افزود: پالایشگاه گاز ایلام در هفتمین جایزه ملی انرژی در بخش پروژه های صرفه جویی برای دو پروژه ارائه شده، موفق به کسب تندیس و تقدیرنامه گردید.

وی با اشاره به اینکه در هشتمین دوره ارزیابی سلامت اداری شرکت ملی گاز ایران این واحد صنعتی رتبه اول سلامت اداری در بین شرکت های پالایش کشور کسب کرده است، اظهار داشت: این ارزیابی توسط امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران در ۹ شاخص و ۲۱ محور و ۵۰ سنجه انجام شده است.

همچنین مدیرکل دیوان محاسبات استان ایلام از تلاشهای پالایشگاه گاز ایلام در خصوص تولید پایدار،تلاش در جهت انجام مسئولیت های اجتماعی، تلاش برای کاهش گازهای ارسالی به فلرینگ در راستای حفظ محیط زیست، تلاش برای دستیابی به سلامت اداری برتر،کاهش مصرف انرژی و غیره قدردانی کرد و گفت: پالایشگاه گاز ایلام در زمینه های مختلف قدمهای قابل قبولی برداشته که انتظار می رود این تلاش ها استمرار داشته باشد.

محمدرضاپور افغان با بیان اینکه کاهش گازهای ارسالی به فلرینگ باعث حفظ محیط زیست و صیانت از بیت المال می شود و انتظار می رود با اجرای برنامه های خود زمینه کاهش بیشتر آلاینده های زیست محیطی و انطباق این شرکت با استانداردها را فراهم نماید ، افزود: کارکنان دیوان محاسبات با اشراف کاملی که بر قوانین و مقررات دارند، بهترین مشاوران امین برای مدیران و دستگاههای اجرایی هستند.

وی با اشاره به اینکه دیوان محاسبات با نظارت بر اجرای قانون به عنوان پاسدار بیت المال، انجام وظیفه می کند، ابراز امیدواری کرد که همه مدیران و کارکنان شرکت ها و دستگاههای دولتی حافظ بیت المال باشند تا از این طریق بتوان امانت دار خوبی برای نسل های آینده باشیم.

اخبار مرتبط