رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 00:22
  • کد خبر : 203644
  • فرهنگ
  • چاپ خبر : لزوم تقویت پانا در استان ایلام / برگزاری اردوی برون‌استانی دانش‌آموزی

مجتبی کریمیان سرپرست سازمان دانش آموزی استان ایلام در دیدار با قائم‌مقام معاون وزیر و رئیس سازمان دانش آموزی کشور دستاوردهای چندماه اخیر این سازمان را تشریح کرد

حامد گنجی – خبرنگار ایلام ۵۳ ؛ صبح امروز سرپرست سازمان دانش آموزی استان ایلام با قائم‌مقام معاون وزیر و رئیس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

مجتبی کریمیان سرپرست سازمان دانش آموزی استان ایلام در این دیدار ضمن تشریح عملکرد این سازمان در چند ماه گذشته گفت:

در نظر داریم اردوهای تشکیلاتی ویژه دانش آموزان عضو این سازمان را در اردوگاه گنج نامه همدان برگزار کنیم.

کریمیان گفت: در چندماه گذشته ارتباط خوب و موثری با نهادهای انقلابی جهت پیشبرد برنامه و اهداف سازمان دانش آموزی استان برقرار شده است.

سرپرست سازمان دانش آموزی استان ایلام گفت: در ماه گذشته، کنگره تجلیل از مشاهیر استان ایلام باهمت سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

وی در ادامه افزود: یکی از نقاط قوت سازمان، خبرگزاری پانا است که میتوان پل ارتباطی برای نشان‌دادن دستاوردهای سازمان دانش‌آموزی باشد.

مجتبی کریمیان سرپرست سازمان دانش آموزی استان ایلام گفت: برای ایام اربعین در استان ایلام، این سازمان در نظر دارد تا نسبت به برپایی موکب سازمان دانش‌آموزی در مرز مهران اقدام نماید.

سرپرست سازمان دانش‌آموزی ایلام با اشاره به کمبودهای این سازمان گفت: علی‌رغم جایگاه ویژه و راهبردی این سازمان در ساختار تعلیم و تربیت کشور، متاسفانه کمبود نیرو در این سازمان باعث شده است تا کارها به کندی پیش رود.

دکتر عبادتی قائم‌مقام معاون وزیر و رئیس سازمان دانش آموزی کشور در این دیدار ضمن تقدیر از عملکرد چندماهه کریمیان، قول مساعد همکاری در زمینه های مختلف این سازمان را داد‌.

اخبار مرتبط