پیشخوان » دولت
کد خبر : 203602
سه شنبه - 27 اردیبهشت 1401 - 18:52

بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام تا پایان خرداد افتتاح می‌شود

به گزارش ایلام۵۳؛ دکتر حسن بهرام‌نیا در نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام بر تسریع عملیات پروژه نیمه تمام استان تاکید کرد و اظهار داشت: همه مدیران باید با جدیت مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان را پیگیری کنند تا همه تعهدات این سفر بطور کامل اجرا شود.

وی بر لزوم حضور مدیران استانی در مرکز و رایزنی برای تخصیص اعتبارات از وزارتخانه مربوطه، افزود: مدیران برای جذب اعتبارات وقت خود را در استان تلف نکنند، آنان موظف هستند از مرکز و از طریق دستگاه‌های بالادستی به دنبال جذب و تخصیص اعتبارات سفر استانی ریاست جمهوری در حوزه کاری خود باشند.

استاندار ایلام با بیان اینکه قطعا یکی از پارامترهای مهم ارزیابی مدیران جذب کامل اعتبارات سفر ریاست جمهوری است، بر اتمام پروژه های مهم و نیمه تمام استان تاکید کرد و گفت: اولویت مهم تخصیص اعتبارات با پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالا است و در این میان پروژه بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی بعنوان یک پروژه مهم و اولویت دار باید تا پایان خرداد ماه سال‌جاری به بهره برداری برسد.

بهرام نیا با اشاره به عدم پوشش آنتن دهی برخی نقاط استان از جمله کمربندی شرقی ایلام گفت: بعضاً شاهد هستیم که برخی نقاط استان با وجود اینکه  جزء حریم شهر است مشکل آنتن دهی دارد که دستگاه های متولی باید در اسرع وقت این مشکل را برطرف کنند.