از صادرات ۹میلیون دلاری صنایع دستی تا افتتاح موزه برای هنر “رشتیدوزی”/ برندسازی ملی؛ حلقه مفقوده ورود به بازارهای جهانی
ایران سومین کشور تولیدکننده صنایع دستی در جهان بوده و استان گیلان یکی از مهمترین استانهای کشور در زمینه تولید محصولات این حوزه است؛ از همین رو برندینگ محصولات و زمینه سازی جهت توسعه صادرات محصولات تولیدی امری ضروری است که باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.ایران سومین کشور تولیدکننده صنایع دستی در جهان بوده و استان گیلان یکی از مهمترین استانهای کشور در زمینه تولید محصولات این حوزه است؛ از همین رو برندینگ محصولات و زمینه سازی جهت توسعه صادرات محصولات تولیدی امری ضروری است که باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.