- دوشنبه 20 دی 1400 - 12:07
- کد خبر : 18074
- پیشخوان
دبیر نشست «پژوهش در معنای دیگری» گفت: نظام آموزش و پرورش هیچ قابلیتی برای آموزش پژوهشگر و محقق ندارد. این فقدان قابلیتها بیشتر به بنیادهای نظری و عملی آن مربوط است. یکی از این بنیادها عبارت است از اهداف آموزش و پرورش که اگرچه بهصورت شعاری معطوف به مقولههای ارزشمندی است، اما در عمل هدف […]
دبیر نشست «پژوهش در معنای دیگری» گفت: نظام آموزش و پرورش هیچ قابلیتی برای آموزش پژوهشگر و محقق ندارد. این فقدان قابلیتها بیشتر به بنیادهای نظری و عملی آن مربوط است. یکی از این بنیادها عبارت است از اهداف آموزش و پرورش که اگرچه بهصورت شعاری معطوف به مقولههای ارزشمندی است، اما در عمل هدف آن قبولی از کنکور و رساندن دانشآموز به دانشگاه به هر نحو ممکن است.دبیر نشست «پژوهش در معنای دیگری» گفت: نظام آموزش و پرورش هیچ قابلیتی برای آموزش پژوهشگر و محقق ندارد. این فقدان قابلیتها بیشتر به بنیادهای نظری و عملی آن مربوط است. یکی از این بنیادها عبارت است از اهداف آموزش و پرورش که اگرچه بهصورت شعاری معطوف به مقولههای ارزشمندی است، اما در عمل هدف آن قبولی از کنکور و رساندن دانشآموز به دانشگاه به هر نحو ممکن است.
[#item_full_content]
نظرات