پیشخوان
کد خبر : 1631
شنبه - 4 دی 1400 - 22:07

ناکامی طرحهای فروش خودروسازان در تحقق وعده ها

به دنبال مشخص شدن نتایج بیست و هفتمین مرحله از طرح‌های فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو پس از انجام فرآیند قرعه‌کشی، ثبت درخواست بالغ بر سه میلیون و ۵۳۱ هزار متقاضی برای چهار محصول این شرکت با مجموع ظرفیت ۵۵۰۰ دستگاه، نشان می‌دهد که اختلاف قیمت‌ خودروها در کارخانه و بازار آزاد آنقدر جذاب است که همگان را به مشارکت در این بخت‌آزمایی ترغیب می‌کند و در نتیجه، هدف اصلی برگزاری این طرح‌ها که اختصاص خودرو به مشتریان واقعی است، از واقعیت دور می‌شود.به دنبال مشخص شدن نتایج بیست و هفتمین مرحله از طرح‌های فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو پس از انجام فرآیند قرعه‌کشی، ثبت درخواست بالغ بر سه میلیون و ۵۳۱ هزار متقاضی برای چهار محصول این شرکت با مجموع ظرفیت ۵۵۰۰ دستگاه، نشان می‌دهد که اختلاف قیمت‌ خودروها در کارخانه و بازار آزاد آنقدر جذاب است که همگان را به مشارکت در این بخت‌آزمایی ترغیب می‌کند و در نتیجه، هدف اصلی برگزاری این طرح‌ها که اختصاص خودرو به مشتریان واقعی است، از واقعیت دور می‌شود.

[#item_full_content]