رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

حامدرجبی‌زاده نمونه یک انسان موفق نسل سوم انقلاب است که توانسته بود با تکیه بر اعتقاد راسخ به جمهوری اسلامی و درک و تبیین ولایت فقیه و ارزشهای انقلاب اسلامی خودباوری را در بین نسل جدید پس از خود نهادینه نمایند.

سیدآرمین حسینی؛روابط عمومی یکی از کارهای سخت و طاقت فرسایی است که تمام وقت و انرژی فرد را برای انجام آن می‌گیرد.

شغلی پرمشغله که برای تحقق اهداف آن می‌بایست گاهی از زندگی شخصی وقت‌هایی به عاریت گرفت تا بلکه بتوان حلقه‌ی مفقوده اتصال بین مردم و آن دستگاه را پیدا و متصل کرد.

آموزش و پرورش استان ایلام یکی از دستگاههای اجرایی پرمخاطب است که سطح گستره‌ی آن از خردسال تا کهنسال را در برمی‌گیرد.

انجام کار روابط عمومی در چنین دستگاهی کاری سخت است چرا که از یک سو می‌بایست پیچیدگی های درون اداری را به نحوی آسان به مردم انتقال داد و از سمتی دیگر دغدغه‌های جامعه را به درون دستگاه تعلیم و تربیت انتقال و درصدد رفع آن برآمد.اگر به تعبیری گفت که روابط عمومی نقشی چون وزارت‌خارجه را برعهده دارد سخنی گزاف نیست.

یکی از معدود افرادی که در بدنه آموزش و پرورش استان ایلام توانست به خوبی حلقه اتصال آموزش و پرورش استان و مردم این دیار باشد، حامد رجبی زاده بود که سعه صدر و تلاشهای بی‌شائبه خود توانست غباربرچهره‌مانده‌ی آموزش و پرورش در سالهای اخیر را بزداید و جانی تازه در راهروهای آن اداره‌کل تزریق کند.

حامدرجبی‌زاده نمونه یک انسان موفق نسل سوم انقلاب است که توانسته بود با تکیه بر اعتقاد راسخ به جمهوری اسلامی و درک و تبیین ولایت فقیه و ارزشهای انقلاب اسلامی خودباوری را در بین نسل جدید پس از خود نهادینه نمایند.

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که در ایام بهار آن هم در هیاهوی عیدنوروز در فکر پیگیری مسائل و مشکلات فرهنگیان استان باشد،اما گفتگو با وی آن هم در روزهای نخستین سال نشان میداد که عمیقاً پیگیر واریز مطالبات فرهنگیان استان بود.

تلاش‌های وی در ساخت آخرین قسمت مستند «غوغای بی‌هیاهو» و متقاعد کردن کارگردان آن مجموعه، برای به تصویر کشیدن تلاشهای خالصانه معلمان این دیار می‌تواند هر شخصی را به تحسین وی متقاعد سازد.

پیگیری‌های مستمر وی برای احقاق حقوق بر زمین مانده‌ی فرهنگیان آن هم پس از عزل در زمان مدیرکل دولت اصلاحات نشان از دلسوزی و خیرخواهی وی برای جامعه فرهنگیان داشت.

ارادت قلبی وی به سردار شهید «سلیمانی» نقشه راهی برای ساخت مستند تلویزیونی شهدای فرهنگی استان شده بود، امری که تا چند روز مانده به تودیع وی همچنان ادامه داشت.

آنچه که گفته شد سخنی اندک از ویژگی‌های معلم فداکاری بود که در کسوت روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان ایلام سعی بر تحقق عدالت داشت.

گرچه با عوض شدن سنگر خدمت ، بار سنگین مسوولیت از دوش وی برداشته شده اما با این همه می‌توان امیدوار بود که معلمان فداکاری همچون او می‌توانند سرمشق خوبی برای دانش‌آموزان این دیار باشند که می‌توان با وجود سختی‌ها و کاستی‌ها برای تحقق عدالت و توسعه جامعه قدم‌های بزرگی برداشت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط