دولت
کد خبر : 1261
دوشنبه - 8 شهریور 1400 - 17:48

مشعل گاز در روستای «چم‌شیر» روشن شد

« عباس شمس اللهی»  با بیان اینکه با گازرسانی به روستای مذکور ۱۲۷ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند،اظهار کرد: از ابتدای تاُسیس شرکت گاز تاکنون تعداد ۵ هزارو ۱۰۰ علمک در شهرستان سیروان نصب گردیده و بیش از ۵ هزارو ۹۶۷ مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه با توجه به گستردگی شهرستان مقدار ۴۴ کیلومتر خط فلزی و ۲۶۵ کیلومتر لوله پلی اتیلن در این شهرستان اجرا شده است، تصریح کرد: برای تاُمین پایدار گاز در این منطقه تعداد ۹ ایستگاه فشار شکن گاز نصب و راه اندازی شده است.

شمس اللهی خاطرنشان کرد: شهرستان سیروان دارای ۶۳ روستا می‌باشد که با تزریق گاز به روستای چم شیر، تعداد روستاهای گازدار شهرستان به ۶۱ روستا می‌رسد.
شمس اللهی افزود: گازرسانی به روستای تاریخی سراب کلان و نیز روستای چم روته در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجرا می‌باشد و بزودی این دو روستا نیز به اتمام می‌رسد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به روستای چم شیر سیروان با اشاره به اینکه در هر شهرستان و یا روستایی که پروژه‌ای افتتاح می‌شود، ردپای شرکت گاز استان ایلام مشهود است، گفت: شرکت گاز استان ایلام در بیشتر مناطق روستایی استان پروژه افتتاحی دارد که این مهم نشانه تلاش و کوشش و توجه به مناطق محروم استان است.

الیاس فتاحی با بیان اینکه شرکت گاز استان در بین دستگاههای خدمات رسان یکی از دستگاههای فعال در خدمات رسانی به مناطق روستایی است، اظهار کرد: بزودی و با افتتاح شهر پهله، ۱۰۰ درصد مناطق شهری و ۹۷ درصد مناطق روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می ‌شوند که این موضوع باعث رضایت عمومی مردم از شرکت گاز شده است.

انتهای پیام